maandag 31 augustus 2015

Weekly Diary #79 AZ , Date Night , nieuwe Blazer.



Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe weekly diary.
Dit keer een weekje met een wedstrijd van AZ en een gezellig avondje met mijn vriend.
Benieuwd hoe mijn week verder was?
Klik dan snel op lees verder!






Lekker kermis snoep wat ik had mee genomen.
Inmiddels is de lolly al bijna op haha!




Essentials van dinsdag , MAC Dainty , MAC Rebel en Love story van Chloé.
Alle drie pareltjes <3




Woensdag avond stormde het vreselijk erg dus besloten we gezellig een avondje te kaarten.
Uiteindelijk heb ik met 8-4 gewonnen.


Donderdag ging ik even winkels kijken met mijn vriend samen.
Ik kocht mijn eerste blazer van het merk Only , een mooie crème kleurige blazer.
Ik kocht deze blazer met 50% korting waardoor hij maar 17,50 euro was.




Donderdag avond ging ik samen met mijn vriend naar AZ tegen Astra.
Dit was een spannende wedstrijd , na 80 minuten kwam gelukkig het doelpunt van AZ waardoor we door gingen naar de poule fase van de Europa league.
Uiteindelijk werd het 2-0 voor AZ.




Vrijdag avond keken ik en mijn vriend gezellig een filmpje samen.
We keken op SBS6 de film Fast 6.
Blijven echt goede films.




Toby poseerde echt heel mooi voor deze foto.
Dit is echt mijn favoriete foto van Toby.




Zaterdagavond had ik een gezellige date night met mijn vriend.
We gingen eerst gezellig een hapje eten en drinken in de stad.
We namen heerlijke nacho´s.




Daarna gingen we gezellig naar de bioscoop , we kozen voor de film Mission Impossible.
Het was echt een super goede film en wederom een einde dat geen echt einde is.

Zo dit was mijn week , afgelopen week was wederom een leuke week.
Met leuke uitjes samen met mijn vriend.
Ik ben benieuwd wat aankomende week brengt.
Q: Hoe was jullie week?

7 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx