donderdag 2 juli 2015

Beauty: 4x The Body Shop body butter


Vandaag review ik 4 heerlijke body butter van The Body Shop voor jullie.
Ik review 4 frisse zomer geuren.
Benieuwd naar deze geuren?
Klik snel op lees verder!





We beginnen met de geur Moringa , ik ben niet bekend met deze geur dus ik weet niet wat ik hoe het ruikt.
Wat moringa ook is het ruikt echt super lekker.
Een heerlijke frisse geur , het heeft iets weg van Zwitsal.
Hij smeert erg prettig en je ruikt hem nog redelijk lang op je huid.
Deze ga ik zeker nog een keer kopen.




 Nu is Fuij Green Thea aan de buurt.
Deze is wat dunner van substantie ,  hij smeert evengoed fijn.
Hij ruikt erg lekker , hij ruikt erg lekker naar groene thee.
Deze heeft ook een heerlijke frisse geur.




Honeymania is niet een geur wat ik snel uitkies.
Maar persoonlijk vind ik hem niet echt naar honing ruiken dus ik besloot daarom toch te kopen.
Er zit een lichte honing geur in maar niet heel sterk.
Hij ruikt erg fris en smeert ook prettig.




Als laatste de nieuwste geur Virgin Mojito.
Ik heb zelf nog nooit een Virgin Mojito gedronken maar hij het drankje ziet er altijd fris uit.
Hij ruikt erg lekker naar munt en limoen erg lekker zomers.
Ook deze smeert prettig uit.

Ik ben echt dol op de body butters van The Body Shop.
Ik ben erg blij om deze 4 aan me collectie toe te voegen.
Moringa , Fuij Green Thea en Virgin Mojito zijn echt mijn favoriet.
Q:Wat is jullie favorieten geur van The Body Shop?

8 opmerkingen:

  1. Ik heb er nog nooit een geprobeerd maar het lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Way leuk zeg deze body butters! !! Ik ben gek op de Cocos variant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De body butters van TBS lijken me echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fuji Green Tea en Virgin Mojito vind ik super lekker ruiken! De andere twee geuren zijn niet zo mijn ding, haha. Maar de TBS body butters zijn in ieder geval wel super fijn :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke review! Honeymania is echt mijn all-time favoriet uit het rijtje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben wel benieuwd hoe honeymania ruikt! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit een product gekocht bij The Body Shop, maar die Virgin Mojito klinkt als een fijn product met een lekker geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx