dinsdag 9 juni 2015

Tag: My Life In 20 Questions


Vandaag heb ik weer een tag voor jullie.
Dit keer de my life in 20 questions tag.
Deze leuke tag zag ik voorbij komen op de blog van Esmee en dacht die ga ik ook invullen.
Benieuwd naar mijn antwoorden?
Klik dan snel op lees verder!


1. Favoriete kleur
 Meteen een lastige haha!
Ik denk dat ik dan toch kies voor roze , of toch zwart.
Ik heb niet echt een favoriete kleur.

2. Favoriet getal
Dat is 29 , dit komt omdat ik op 29 juli jarig ben.
Zo lang als ik me kan herinneren is dit al mijn lievelings-getal

3. Droombaan? 
Mijn droombaan is werken als kapster , en dat doe ik momenteel al.
Dus ik heb mijn droombaan al binnen gelukkig!
Elke dag werk ik met veel plezier als kapster , ik hoop dit nog lang te mogen doen.

4. Waar zie jij jezelf op jezelf wonen?
Momenteel woon ik gelukkig samen met mijn vriend.
We wonen in een flat dit is wel tijdelijk voor ons.
Op den duur willen we samen een huis kopen , sowieso een groter huis.

5. Favoriete manier om te reizen
Lastige vraag.
Voor verre reizen het vliegtuig , anders kom je ook niet op sommige plekken.
Maar binnen Nederland , Duitsland en Belgiƫ is de auto fijner vind ik.
Dus licht heel erg aan de bestemming.

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?
Films en series kijken via Netflix.
Bloggen.
Lezen.
Muziek luisteren
Afspreken met vriendinnen.

7. Favoriete kledingwinkel 
Primark en H&M.
Voornamelijk Primark hier slaag ik eigenlijk altijd wel.
Volgend jaar opent de Primark bij ons hier dus ik kan niet wachten!
Mijn portemonnee vind het wat minder leuk haha 

8. Naar welk concert zou je graag willen gaan? 
Ik heb nog wel een lijstje met artiesten die ik live wil zien.
Ellie Goulding , Taylor Swift , Ed Sheeran ,  Sam Smith.
Dus heb nog wel wat om te zien.

9. Favoriete thee
Groene thee is echt mijn favoriet.
Vaak wel groene thee met een extra smaakje erbij , echt heerlijk.
Ik drink echt elke dag thee , ik kan niet zonder.

 
10. Verzamel je iets?
Niet echt denk ik , het enige wat ik verzinnen is make-up.
Sinds kort heb ik de kwaliteit van MAC make-up ontdekt en wil ik daar meer van hebben.
Dus ik hou het op make-up verzamelen.

11. Ik kan niet slapen zonder…
Vroeger sliep ik altijd met een knuffel die ik van mijn oma heb gehad.
Tegenwoordig heb ik die niet meer nodig.
Het fijnste vind ik om samen met mijn vriend in slaap te vallen.

12. Als je 1 miljoen, helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen? 
Als eerste shoppen , kleding en make-up in slaan haha!
Daarna zou ik een nieuwe auto en scooter voor mezelf kopen.
En daarna zou ik een mooi huis kopen met inrichting voor mij en mijn vriend.
De rest zou ik op mijn spaar rekening zetten.
 
13. Favoriete make-up merk?
  MAC begint laatste tijd echt mijn favoriet te worden.
Heb op dit moment 3 lipsticks en 1 blush en die zijn allemaal groot favoriet.
Verder vind ik Catrice ook een heel fijn merk.

14. Favoriete lekkernij? 
Waar zal ik beginnen.
Chocolade of chips of nootjes , teveel om op te noemen.
Heerlijke Milka Oreo of Doritos chips , heerlijk!


  15. Favoriete seizoen? 
De lente is echt mij favoriete seizoen.
Ik ben ook erg dol op de zomer , maar ik kan zelf niet goed tegen de warme drukkende temperaturen.
Dan krijg ik hoofdpijn van en word ik soms duizelig.
Dus de lente vind ik prettiger , wel lekkere temperaturen maar niet te warm

16. Slaap je met je deur open of dicht.
Deur open , dit is vanwege onze kat Tommy.
Hij slaapt vaak bij ons in de slaapkamer op zijn plekje , maar de kattenbak staat in de gang.
Dus daarom laten we de deur op een kier staan 's nachts.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen? 
Toen ik net in Sneek woonde had ik nog geen werk dus ik zocht iets om te doen.
Zo ben ik begonnen met het bloggen , inmiddels bijna 2 jaar.
Nu ben ik inmiddels verhuisd en werk ik 4 dagen per week.
Nu is het bloggen wat lastiger om te combineren maar ik doe het nog met veel plezier.

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift? 
Nee , vind dat persoonlijk geld verspilling.
Als ik een tijdschrift wil lezen koop ik soms een , maar dat gebeurd zelden.

19. Wat deed je afgelopen nacht om 0:00? 
Toen sliep ik , laatste tijd proberen ik en mijn vriend op tijd te gaan slapen.
We merkten dat wij soms pas tegen half 1 gingen slapen dit merkten wij beiden op ons werk.
Dus we gaan nu meestal rond 10 uur slapen.

20. Favoriete parfum. 
Dat is dan toch echt DKNY Be Delicious , oftewel het groene appeltje.
Een heerlijke frisse zoete geur , vooral lekker in de zomer.


Zo dit waren mijn antwoorden op de my life in 20 questions tag.
Ik vond het een leuke om in te vullen en hopelijk is hij ook leuk om te lezen.
Ik tag iedereen die dit ook een leuke tag lijkt.
Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag!!! :) leuk! Hihi grappig dat je ook sinds een tijdje Mac hebt ontdekt net als ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen! Heel erg: ik volg jou al zo lang, maar wist eigenlijk niet wat voor werk jij deed! Haha. Nu ik het weet zie ik het ook helemaal voor me. Jij al kapster!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen! Ik wist ook helemaal niet wat voor werk je deed erg leuk om te weten! Leuk dat je kapster bent! Ik ga ook altijd te laat slapen. Probeer nu toch echt wel half 11 in me bed te liggen en dan nog een hoofdstuk te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Echt gaaf dat je je droombaan hebt, dat is toch wel heel bijzonder eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag, en ook erg leuk om te lezen!
    Die Milka Oreo is echt heeeeeel, maar dan ook heeeeeeeel superduper lekker haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk ingevuld! Leuk dat je mij hebt genoemd! Ik houuu zoveel van milka oreo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx