maandag 25 mei 2015

Weekly Diary #65 MAC Lipsticks , KFC & AZ


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week profiteerde ik een van een foutje van Douglas , at lekker taco's en nootjes.
Verder werkte ik weer 4 dagen , dus al met een leuke en drukke week.
Benieuwd hoe mijn week was?
Klik dan snel op lees verder!


Vorige week zondag was de laatste speelronde van de Eredivisie.
Er hing veel van de laatste wedstrijd af , en uiteindelijk is AZ de winnaar.
Ze zijn ten koste van Feyenoord en Vitesse 3e geworden in de Eredivisie.
Dus daarom werd er een spontane huldiging gehouden.
Ik en me vriend wonen er toch dichtbij dus besloten heen te gaan.
Het was een goede sfeer en leuk om mee te maken.


Na de huldiging hadden we niet echt zin om nog te koken dus ,
haalden we ongezond eten bij de KFC.
Eens in de zoveel tijd mag het wel een keer.


Dinsdag had ik gezellig met een vriendin afgesproken.
Ik heb haar geknipt en we hebben heerlijk bijgepraat.
Daarna ging ik zelf nog even naar de Kruidvat , ik nam deze heerlijke parfums mee.


Ik ben echt dol op lipstick , ik draag elke dag lipstick.
Dat weten mijn collega's ook.
Me collega had 2 lipsticks van Estee Lauder die ze nooit gebruikte en ik mocht ze hebben.
Het zijn echt 2 pareltjes en ik ben er blij mee.


Deze week kwam de review online van mijn eerste MAC lipstick.
Wat een mooie lipstick en een goede kwaliteit , ik ben echt dol op MAC lipsticks.


Donderdag nam ik weer even de tijd voor een heerlijk gezichts masker.
Mijn huid kon wel een oppepper gebruiken.


Vrijdag had ik mijn pakketje eindelijk binnen van Douglas.
Dankzij een foutje van Douglas was er ook korting op de MAC lipsticks.
Dus daar heb ik gebruik van gemaakt.
Ik bestelde Please Me en Media.
Uiteraard komen er reviews online.


Zaterdag aten we heerlijk taco's.
Ik en mijn vriend vinden dit echt super lekker om te eten.
Het liefst eet ik het elke week haha!


Zaterdagavond  hadden ik en mijn vriend even heerlijke een avondje niks.
Na 3 weken elke zaterdagavond een drukke planning gehad te hebben , waren we blij met een rustig avondje.
We keken gezellig tv en ik had er lekker nootjes bij.

Zo dit was weer een leuk weekje.
Aankomende week staan er weer leuke dingen op de planning.
Heerlijk een lang weekend vrij vanwege Pinksteren.
Verder is zaterdag mijn lieve vriend jarig dus dan ben ik ook vrij.
We gaan er een leuke dag van maken.

Q: Hoe was jullie week?

7 opmerkingen:

  1. Leuke fotos, ik ben erg benieuwd naar die parfums van de kruidvat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke week!! :D Super leuk!! En leuk dat je nog wat nieuwe mac lippenstifts hebt aangeschaft! Ben benieuwd naar je reviews erover!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzichtje! Lekker ook dat jullie KFC hebben gegeten, dat wil ik ook al een hele tijd maar het komt er maar niet van :P Ideaal ook dat je van de MAC korting gebruik hebt kunnen maken, ik was er net te laat mee jammer genoeg! Lief ook dat je twee Estée Lauder lipsticks kreeg van je collega, dat is wel heel bijzonder om te krijgen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben heel benieuwd naar de reviews van de mac lipsticks:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd naar Please Me van MAC! Leuk overzicht weer. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hoop leuke foto's, die parfums van Kruidvat wil ik ook nog graag proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's alweer! Ik ben erg benieuwd naar die lipsticks en de parfums :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx