maandag 4 mei 2015

Weekly Diary #62 MAC Bestelling & Relax Masker


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe weekly diary.
Afgelopen week was een leuke week , met onder andere mijn MAC bestelling.
Na 2 weken heerlijke vakantie ging ik woensdag weer aan het werk.
Benieuwd hoe mijn week verder was?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag was het weer tijd voor een nieuwe kleurtje op mijn nagels.
Ik kon niet kiezen tussen Tuck in my Tux en Muchi Muchi.
Uiteindelijk koos ik voor Muchi Muchi.


Selfie met lieve Tommy.


Dinsdag besloot ik om het boek van Lauren Conrad erbij te pakken.
Ik ben al inmiddels bijna op de helft.
Het is echt een goed boek!


Donderdag was het weer tijd om te sporten.
Dit keer ging ik alleen , dan kost het me meer moeite om te gaan haha!
Maar ben toch geweest.


Donderdag was het eindelijk zover , mijn eerste MAC bestelling kan binnen.
En wauw wat een mooie producten ik ben echt verliefd.
Ik kocht de Mineralize Blush in de kleur Dainty.
En de lipstick Viva La Glam Miley Cyrus.


Vrijdag avond had ik koop avond op mijn werk.
Ik had makkelijke maar erg lekker zelf gemaakte wraps mee als avond eten.


Selfie op de zaterdag ochtend voor me werk.
Zo fijn dat het 's ochtends al snel licht is , word veel fijner wakker.


Zondag keken ik en mijn vriend weer Harry Potter.
We gaan ze weer allemaal opnieuw kijken.
Ik ben nog steeds echt dol op Harry Potter , eens in de zoveel tijd kijk ik ze allemaal weer.


We sluiten de zondag af met een heerlijk relax masker.

Zo dit was mijn week , dit keer heb ik niet veel foto's gemaakt.
Ik was weer aan het werk dus dan heb ik minder tijd om foto's te maken.

Volgende week staan er al weer leuke dingen op de planning.
Dinsdag ga ik samen met me vriend even naar de Primark.
En zaterdag avond naar de verjaardag van een goeie vriendin.
Q: Hoe was jullie week?

8 opmerkingen:

  1. Mooie eerste Mac producten heb je gekocht. Nu word je ook Mac verslaafd. Iedereen zegt het en ik dacht van niet, maar heb inmiddels al mijn derde bestelling gedaan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Mooie producten van Mac heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke week meis!!! En leuke foto's! :D Oeiii Mac 😍 haha .. en harry potter is leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten heb je van MAC gekocht! Beide producten heb ik ook, hihi. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verslag, je hebt heel wat leuke producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat zit je haar prachtig zeg! Heel mooi die lichte glans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die Mac producten <3 en die wraps zien er echt heerlijk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx