zaterdag 2 mei 2015

Beauty: Opgemaakt April


De maand is inmiddels voorbij , dus tijd om te laten zien welke producten ik heb opgemaakt.
Benieuwd of ik deze producten nog een keer koop of juist helemaal niet?
Klik dan snel op lees verder!


De Guhl shampoo en conditioner gebruik ik sinds 2 maanden standaard.
Echt me favoriete producten voor mijn haar.
Hiervan heb ik al een nieuwe in gebruik en als back-up.

De zilver shampoo van Kruidvat is na een lange tijd ook op.
Op zich werkt hij wel prettig alleen mijn haar werd er super droog van.
Momenteel heb ik een zilver shampoo van Balea dus ben benieuwd hoe die me bevalt.


De shower cream van de Action was een lange tijd favoriet.
Dit is inmiddels de 3e of 4e die ik heb opgemaakt.
Nu het warmer word kies ik sneller voor een zoete geur.
 Ook heb ik weer me scheermesjes opgemaakt  , dit keer 2 mesjes.


Dit is mijn favoriete BB cream , ik gebruik hem inmiddels al langer als een jaar.
Een fijne bb cream met een medium dekking.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik.

De mascara van Essence is ook een favoriet , dit was de eerste mascara die ooit kocht.
Hij blijft favoriet , ik heb nu een mascara van Catrice in gebruik.


Ik heb tijdens me vakantie 2 heerlijke bruis ballen van Lush gebruikt.
De Fluffy Egg en Sexbomb , ze waren beide goed bevallen.
Als ik ooit weer op vakantie ga met een bad dan koop ik sowieso weer bruisballen bij Lush.

De kruidvat nagellak remover uit een potje is niet echt op.
Maar er komt nu verschillende nagellak eruit wanneer ik hem gebruik.
Dus tijd voor een nieuwe.

Zo dit waren me opgemaakt producten van de maand April.
Sommige producten zal ik weer opnieuw kopen andere laat ik liggen.
Q: Hebben jullie ervaring met een van deze producten?

6 opmerkingen:

  1. Leuke producten heb je opgemaakt! Zo heerlijk ook dat je Lush badproducten hebt kunnen gebruiken, alleen al vanwege Lush wil ik ooit echt een bad hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, bruisballen van Lush! Leuk artikel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien wat je allemaal hebt opgemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap niet hoe anderen het klaar krijgen, maar ik maak bijna niets op joh!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, te snel op publiceren gedrukt! Maar wel leuk om te zien wat jij opmaakt :) Die bb cream lijkt mij ook wel wat!

      Verwijderen
  5. Leuke producten! ik heb er zelf geen ervaring met een van deze producten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx