dinsdag 14 april 2015

Vakantie: Wat willen we doen?


Ik en me vriend zijn lekker op vakantie in Vaals , Limburg.
Ten eerste gaan we lekker tot rust komen en genieten van de mooie omgeving.
We hebben wel wat plannen wat we willen zien.
Benieuwd naar wat dit is?
Klik dan snel op lees verder!



Drie landen punt.
Ik wil dol graag het drie landen punt en het bijhorende labyrint (doolhof)
Ik ben erg benieuw hier naar , als ik er in de buurt ben wil dit gewoon gezien hebben.

Grotten in Valkenberg.
Ook willen we een dagje naar de grotten in Valkenberg , ik heb nog geen idee wat ik kan verwachten.
Maar ik ben erg benieuwd!

Hoogste punt van Nederland.
Bij het 3 landen punt licht ook de Vaalserberg , het hoogste punt van Nederland.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar , vooral naar wat je allemaal kan zien van dit punt.

 We hebben ook fietsen gehuurd dus we gaan ook lekker fietsen in de omgeving.
En heerlijk genieten van de natuur.

Ook ga ik lekker geniet en ontspannen in de Beauty Center.
Zoals bijvoorbeeld een hydrojet massage of een nek/schouder/rug massage.
Of een heerlijke gezichtsbehandeling.

Voor de rest gaan we lekker zwemmen in het zwembad.
Bowlen of badminton.
Conclusie een heerlijke vakantie met leuke dingen om te doen.
Ik ga er heerlijk van genieten.
Uiteraard komt er een verslag online zodra ik heerlijk uitgerust weer terug ben!

7 opmerkingen:

  1. Ik ben daar volgens mij ook een keer geweest - en heb ook precies die drie dingen gedaan van jouw lijstje! Als ik het me nog goed herinner (ik ben er misschien iets van 10/11 jaar geleden geweest) zijn die grotten echt heel gaaf!
    Veel plezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw klinkt goed !!!! Ik ben wel eens in Vaals geweest volgens mij zelfs in hetzelfde park waar jij heen gaat :) Vaals is echt super leuk :D En inderdaad de drie landen punt is echt super leuk om daar heen te gaan !!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt allemaal heel leuk. Wij zijn toen een keer naar school naar drie landenpunt gegaan erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah heerlijk meid! Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier! Leuke dingen wil je gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh heerlijk, heel veel plezier en geniet ervan! Groetjes Bertine www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een leuke plannen! Ik vind Valkenburg echt een onwijs gezellige stad :) Geniet van je vakantie! Je hebt in ieder geval heerlijk weer xo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx