donderdag 16 april 2015

Beauty: Make-up mee op vakantie


Vandaag deel ik mijn beauty producten die ik mee neem op onze vakantie naar Vaals.
Aangezien ik slecht kan kiezen neem ik waarschijnlijk weer te veel make-up mee.
Maar zijn jullie benieuwd naar de make-up die ik mee neem?
Klik dan snel op lees verder!



Ik begin bij de basis , deze producten gebruik ik dagelijks.
De BB cream gebruik ik niet altijd maar ik neem voor de zekerheid mee.
Voorde rest is dit me standaard make-up look als ik niet veel wil dragen.
Ik zie alleen dat ik me wenkbrauw poeder van Catrice ben vergeten erbij te doen.


Voor de oogmake-up kies ik deze 2 paletten.
Deze 2 gebruik het meest.
Het MUA palette heeft mooie gouden tinten en nude tinten.
Het Oh  So Special palette van Sleek heeft ook mooie nude tinten en mooie roze kleuren.
Mooie kleuren om verschillende looks te maken.


Voor me wangen heb ik me 3 go to producten.
De rock out blush van Essence gebruik ik bijna dagelijks dus deze gaat sowieso mee op vakantie.
De silky touch blush is ook een groot favoriet van me , een mooie everyday blush.
Deze gebruik ik graag ik combinatie met de highlighter van Catrice.


Als laatste de lip producten.
Ik heb 3 verschillende lipsticks uit gekozen.
Een mooie rode lipstick voor als we bijvoorbeeld uiteten gaan.
Een felle roze lipstick voor bij een neutrale make-up look.
En als laatste een nude kleur met een roze ondertoon voor dagen dat we niet veel doen.

Zo dit waren de producten die mee gaan in me koffer wanneer we heerlijk op vakantie gaan.
Q: Welke make-up producten kunnen niet ontbreken in jou koffer?

4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je helemaal niet teveel mee neemt hoor, best netjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem ook altijd veel mee, hihi! Heerlijk om keuze te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw leuke producten zeg!!! Die Rock out van Essence heb ik ook!!! Vind ik zelf een erg fijne blush! En niet te ontbreken in mijn koffer :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx