donderdag 2 april 2015

Beauty: Essie Muchi Muchi


Vandaag review ik dit mooie lieve roze lakje van Essie voor jullie.
Deze kocht ik 3 weken geleden toen had je bij Etos een actie op Essie namelijk 30% korting.
Hier heb ik uiteraard gebruik van gemaakt.
Benieuwd naar dit mooie lakje?
Klik dan snel op lees verder!




Ik review het mooie lieve roze kleurtje met de naam Muchi Muchi voor jullie.
Ik ben echt dol op roze nagellak maar ik had nog geen licht roze lakje.
Muchi Muchi is een perfect licht roze kleurtje.
De verpakking van Essie zoals altijd mooi en basic.


Het kwastje van Essie is erg fijn met lakken.
Niet te breed en mooi afgerond aan de bovenkant.
Dit vind ik erg prettig met lakken.



Ik ben echt verliefd op dit kleurtje , heel mooi subtiel roze.
Hij dekt met 2 laagjes perfect , wat ik normaal vind voor nagellak.
Hij lakt ook erg prettig en droogt redelijk snel op.
De houdbaarheid is zoals altijd goed , wat ik ook wel gewend ben van Essie.

Muchi Muchi is een mooie lichte roze kleur , perfect voor de lente.
Hij is prettig met lakken en de kwaliteit is ook goed.
Dus ik ben zeer tevreden over dit mooie lakje en ben echt blij dat ik voor dit lakje heb gekozen.

Dit lakje is te koop bij de Etos voor 10 euro.
Hij is elke euro waard!

13 opmerkingen:

  1. Ik heb nog steeds niks van Essie geprobeerd! Deze is heel leuk voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, ik heb zo getwijfeld over deze kleur. Wel leuk, maar Lovie Dovie vond ik net wat spannender!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh perfect kleurtje voor de lente! Ik vind hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi licht kleurtje (past perfect bij de paasdagen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kleurtje! Essie is altijd erg fijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lakje! Schattig kleurtje voor de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha die naam! maar prachtige kleur lak, ook goed van die 2 laagjes! normaal dekt zo een lichte kleur pas bij 3 laagjes. Groetjes bertine - aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooi kleurtje zeg !!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt een superlief kleurtje....cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx