zaterdag 25 april 2015

Beauty: Balea masker voor de Droge Huid.


Vandaag review ik me eerste Balea masker voor jullie.
Ik ben heel benieuwd hoe de masker van Balea zijn.
Dit is een heerlijke vochtinbrengend masker voor de droge huid.
Ik ben erg benieuwd , jullie ook?
Klik dan snel op lees verder!


Het is wel een beetje lastig dat alles in het Duits geschreven staat maar dat krijg je als je van een huismerk in Duitsland koopt.
Dus daar is google vertalen erg handig voor
Dit is een vochtinbrengend masker voor de droge huid , met papaja extract.
Klinkt erg goed!


Het masker breng je aan op een schone huid.
Daarna laat je het masker 10/15 minuten zitten , even heerlijk relaxen dus.
Dit masker brengt fijn aan , hij voelt net aan alsof je een wat dikkere crème op brengt.
Hij heeft geen sterke geur maar ruikt wel lekker.



Zoals je ziet is het meer een crème structuur dan echt een masker.
Dit vind ik persoonlijk niet erg , hij brengt prettig aan.
Het masker voelt fijn aan op me gezicht terwijl hij ze werk doet.
Na de 15 minuten is hij lichtjes ingedroogd , ik kon nog gewoon praten haha.

Na de 15 minuten spoel ik het masker af met lauw warm water.
Hierna gebruik ik nog een dagcrème.
Mijn huid was na een week vakantie erg van slag , veel oneffenheden en droge plekjes.
Mijn huid kon dus wel een masker gebruiken.
Na het gebruiken van dit masker zag ik echt een verschil aan mijn huid.
Mijn huid zag er een stuk rustiger uit en straalde weer.
Ik ben erg blij me het resultaat en als ik weer een keer bij de DM ben haal ik er zeker
nog een paar van deze maskers!

Dit masker is te koop bij de DM en kost 0,45 euro. 

8 opmerkingen:

  1. Het masker klinkt wel heel goed zeg! De prijs is ook erg fijn, lekker budget :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balea vind ik persoonlijk ook een erg fijn merk . Vooral de shampoo ben ik dol op.
    Dit maskertje lijkt me ook erg fijn. Gelukkig kan ik redelijk wat Duits dus hoef ik niet te gaan Google Translaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee deze had ik ook, ik vind de maskers van Balea super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah ik heb ook nog maskertjes van Balea! Ik heb juist geen droge huid dus deze is niet voor mij geschikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me een heel goed maskertje en dat voor zo'n fijne prijs! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze heb ik ook eens gehad! Hij is fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx