maandag 23 maart 2015

Weekly Diary #56 2 jaar samen & lekker uiteten.


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe weekly dairy.
Afgelopen week was een leuke week met als hoogtepunt dat ik en me vriend 2 jaar een relatie hebben.
Benieuwd hoe me week verder was?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag is me vaste blog dag , zo ook vorige week zondag.
Hier was ik bezig met het artikel over me favoriete lente make-up producten.
Dat artikel kan je hier lezen.


Zondag avond keken weer een film op Netflix.
Dit keer werd het de film The Woman In Black met Daniel Radcliffe.
Wat een enge schrik film is het , hij is wel goed maar echt ik schrok bijna de hele film.


Maandag hadden ik en me vriend 2 jaar een relatie.
Omdat het wel redelijk mooi weer was gingen even lekker buiten wandelen.
Een selfie kon natuurlijk niet ontbreken.


'S avonds gingen we lekker uiteten met ze tweeën , we gingen eten bij de Bonte Bengel in Alkmaar.
Het eten was echt heerlijk en een goede service.
We hadden eerst een stokbroodje met kruidenboter als vooraf.
Ik had daarna een heerlijk gerecht: 
Pittig gekruid gehakt op een bedje van nachos , met daarboven sla tomaat komkommer crème fraîche en guacamole.
En als toetje had ik een dame blanche , echt een lekker ijsje met chocolade.
Zeker een aanrader!

  
Dinsdag stond de nieuwe aflevering weer online van Pretty Little Liars.
Het word erg spannend allemaal!
Ik ben heel benieuwd naar dinsdag , ik ga meteen kijken als hij op Netflix staat.
Ook ben ik benieuwd of we er echt achter komen wie A is.
Ik heb niet echt een verdachten.


Woensdag keek me vriend weer voetbal dus keek ik met een lekker kopje thee weer een nieuwe aflevering van Orange Is The New Black.
Echt een super leuke serie , zeker een aanrader!


Ik gebruik sinds een paar weken de sensitive shampoo van Guhl deze bevalt me goed.
Afgelopen week was hij in de aanbieding bij de DA dus ik heb meteen een nieuwe gehaald.
Ook haalde ik meteen een nieuwe conditioner.


Donderdag aten we even ongezond patat en daar hoorde ook een ongezond toetje bij.
Ik wilde al tijden deze van Ben & Jerry's proberen.
En hij is echt super lekker , de combinatie van peanut butter en chocolade is echt hemels.


Donderdag was het zover het was tijd om me eerste moestuintje te verpotten.
Als eerste was me radijs aan de beurt.
Ik kocht deze mooie pot bij de Action.

Zo dit was mijn week weer , ik vond het een leuke week.
Ik ben benieuwd wat aankomende week brengt.
Q: Hoe was jullie week?

8 opmerkingen:

  1. Oh uiteten, lekker heb ik ook zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk iemand die ons het vervolgverhaal van de AH moestuintjes laat zien, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke week!!! :D nog gefeliciteerd met je tweejarig jublieum met je vriend!! :D Leuke selfie!!
    En haha dat overpotten moet ik nog gaan doen met mijn plantjes...
    Oeii pretty little liars <3 Spannend hé ?
    mijn week was druk en het word nog drukker :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Gefeliciteerd met jullie twee jaar samen ook! Jullie etentje klinkt wel heel goed en lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Super leuk ook dat je 2 jaar samen bent met je vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je 2 jaar! ik vind guhl ook hele fijne shampoos en conditioners hebben! ik gebruik altijd de volume versie! Groetjes Bertine www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx