maandag 9 maart 2015

Weekly Diary #54 Nieuwe bril en Slip-ons


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was een leuke week , met nieuwe aankopen en leuke films gekeken.
Benieuwd hoe me week was?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag nam ik even lekker een rust momentje.
Even een heerlijk maskertje voor me haar en voor me gezicht.
En een heerlijke body butter van The Body Shop.


Afgelopen week heb ik de 350 volgers behaald , super blij mee!
Laatste tijd gaan me volgers opeens erg snel.


Maandag avond was het weer tijd voor The Blacklist.
Echt een super goede serie.


Dinsdag was het weer tijd voor een goede work-out.
Sporten geeft echt een fijn gevoel.


Dinsdag gingen we even de stad en ik kon de verleiding niet weerstaan.
Ik wil al tijden de Kitkat Chunky Peanut Butter proberen en heb hem nu eindelijk gehad.
En hij is echt super lekker!


Dinsdag kreeg ik ook een belletje dat me nieuwe bril klaar is.
Die heb ik meteen opgehaald , ik ben erg blij me met nieuwe bril ,
Me oude bril laat ik de glazen aanpassen , zodat ik kan afwisselen van bril.


Na een aantal maanden te zoeken heb ik eindelijk me slip-ons gevonden.
Ze lopen echt heerlijk en zijn perfect voor ze lente/zomer.


Woensdag avond keken ik en me vriend gezellig een film via Netflix.
We kozen uiteindelijk voor The Descent , echt een spannende thriller.
Normaal hou ik niet zo van Thrillers maar deze was erg goed!


Donderdag kocht ik deze mooie oorbellen bij de Zeeman,
Beide voor een spotprijsje en ik ben echt dol op veren oorbellen.


Donderdag avond besloten we om deel 2 van The Descent te kijken.
Wederom een goede spannende film , maar het einde was erg open alsof er nog een derde komt.
Ik hoop het wel , films met een open einde zijn niet leuk.


Deze week haalde ik ook weer nieuwe scent chips.
Dit keer heb ik wat meer zomerse geuren uit gekozen.


Zaterdag avond aten weer lekker pizzaburger.
Dit is echt super lekker , nog lekkerder als pizza!
Zeker een aanrader dus.

Afgelopen week was weer een leuke week.
Ook een week waarin ik me instagram feed flink heb uitgedund.
Ik heb meer dan 300 foto's verwijderd , ik wil me instagram foto's meer persoonlijk houden.
Het voelde goed alle slechte kwaliteit foto's te verwijderen.

Q: Hoe was jullie week?

19 opmerkingen:

  1. super leuk om te zien en te lezen weer, wat een leuke slip ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Die slip-ons zijn echt leuk, Ik wil denk ik roze kopen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje =)
      Ik twijfelde tussen de roze en zwarte , ik koos toch voor de zwarte.
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  3. wauw wat een leuke week weer!! Is The Decent een aanrader ? :) ik twijfel nog om te kijken...
    Maar leuke foto's en gefeliciteerd met je volgers op instagram!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje =)
      Het is een goede spannende claustrofobische thriller.
      Ik vind het een aanrader!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  4. Leuke plog, leuke oorbellen! Mjum, ik wil ook nog graag een keer de pizza burger proeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje =)
      De pizzaburger is zeker een aanrader!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  5. Leuke foto's! Je nieuwe bril staat je echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke week heb je gehad! Ik ben stiekem wel heel benieuwd naar die pizzaburgers, maar helaas zit er varkensvlees op dacht ik en dat eet ik niet! Hopelijk komt er ook nog een versie die ik wel mag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kitkat met pindakaas? Dát moet ik nog een keer proberen! Ben al fan van Reese's en M&M's met pindakaas :D. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet ook echt nodig nieuwe scentchips!
    Ik heb nu alleen nog maar twee citronella (tegen muggen, zeggen ze) en wat winterse geurtjes :')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is echt genoeg keuze voor scent chips =)
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  9. Wat een leuke foto's weer! Die body butter is zo lekker! Die bril staat je erg goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx