dinsdag 31 maart 2015

Tag: Nailpolish Addict Tag


Ik ben echt dol op nagellak , ik draag bijna elke dag wel een kleurtje op me nagels.
Dus toen ik de Nailpolish Tag zag op de blog van The Pink Perfectionist.
Kon ik niet wachten om de tag zelf in te vullen.
Benieuwd naar mijn antwoorden op de Nailpolish Addict Tag?
Klik dan snel op lees verder!


1. Wat is jou favoriete nagellak merk/bedrijf?
Zonder enige twijfel Essie.
De kwaliteit is altijd goed , ze hebben veel keuze aan mooie kleurtjes.
Ook vind ik de verpakking van Essie erg mooi.

2. Glitter of geen glitter?
Ik kies dan toch voor geen glitter.
Ik hou er zelf niet echt van glitter nagellak , en het is sowieso een rot werk om af te halen.

3. OPI , China Glaze of Essie?
Dan kies ik voor Essie , met de andere 2 merken heb ik nog geen ervaring.
En ik ben echt heel tevreden over de kwaliteit van Essie.

4. Hoe vaak verander jij je nagels?
1 of 2 keer per week.
Ik lak me nagels eigenlijk altijd met Essie en die blijft gemiddeld 4 á 5 dagen mooi bij mij.
Dus ligt er net aan of ik snel een ander kleurtje wil of niet.



5. Wat is je favoriete kleur voor op je nagels?
Lastige vraag!
In de herfst/winter draag ik graag donkere kleuren nagellak.
In de lente ben ik dol op lichte pastel kleurtjes.
En in de zomer hou ik van pastel of juist lekkere felle kleurtjes.
Maar ik moet zeggen dat ik vaak neig naar een roze tint.

6. Donkere of felle kleuren?
Beide!
Ik kan echt niet kiezen beide vind ik erg mooi namelijk.
Ik hou van een mooie donker rode of zwarte kleur.
Maar een mooie felle roze vind ik ook erg mooi.

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?
Op dit moment heb ik voor de verandering geen nagellak op.
Ik ben bezig met een kuur met de nagellak verharder van de Kruidvat.
Dit wil ik 2 á 3 keer per jaar doen , zodat me nagels wat sterker blijven.
Dit kost me wel moeite ik mis echt een kleurtje op me nagels!

8. Matte nagels yes or no?
Opzich vind ik het wel mooi maar ik hou toch meer van mooie glanzende nagellak.

9. French Manicure?
Opzich vind ik het wel mooi maar het is totaal niet mijn ding.
Dus voor mij geen French Manicure!

10. Favoriete lentekleur?
 In de lente kies ik het liefst een mooi licht kleurtje , pastel kleuren vind ik ook erg mooi.
Me favoriete kleuren van Essie zijn:
Tuck It In My Tux
Mademoiselle
Go Ginza
Urban Jungle
Mint Candy Apple
Muchi Muchi


Zo dit waren mijn antwoorden op de Nailpolish Addict Tag.
Ik tag iedereen die ook verslaafd aan nagellak is en dit een leuke tag vind.
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

7 opmerkingen:

  1. Leuk ingevuld!
    Ik vind glitter juist wel leuk, maar inderdaad eraf halen is echt een ramp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke tag! Ik vind Essie nagellakjes ook heel fijn :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Essie is inderdaad fijn en ze hebben prachtige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke Tag. Ik heb sinds een week ook kennis gemaakt met Essie, super fijn! Leuke Tag is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag zeg!!! :D Ik moet echt nog een keer een Essie kopen.. haha :) ze lijken me fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag! Essie heeft inderdaad hele fijne lakjes, maar O.P.I vind ik ook erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag! Dat roze kleurtje van L'Oreal is trouwens echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx