maandag 2 februari 2015

Weekly Diary #49 Selfie met Tommy & New Hair


Het is weer maandag dus tijd voor een Weekly Diary.
Afgelopen week was een leuke week.
Benieuwd hoe mijn week was ?
Klik dan snel op lees verder!


Ik begon de week in de sportschool.
Maandag waren weer lekker aan het sporten.


Dinsdag keek ik weer me verslaving Pretty Little Liars.
Inmiddels ben ik aan het einde van seizoen 3.


Dinsdag was het weer tijd om me kwasten te wassen.
Sinds het nieuwe jaar was ik om de 2 weken netjes me kwasten.


Een lieve selfie met Tommy.


Woensdag maakte ik me body butter op.
Waardoor ik eindelijk aan me body butters van The Body Shop kon beginnen.
Ik vroeg via instagram met welke ik moest beginnen.
Dit werd uiteindelijk de Shea versie.


Donderdag kocht ik me oude vertrouwde dag en nacht crème van de Hema weer.
Deze had ik altijd , alleen vorige keer had dag en nacht crème van Kruidvat eigen merk gekocht.
Maar die bevielen me echt niet , voor mij gevoel kreeg ik er meer puisten van.
Dus nu maar weer terug naar me favorieten.


Donderdag avond nam ik even heerlijk een me-time.
Heerlijk een gezichts- masker en me nieuwe shampoo uitproberen.
Ik kan zeggen hij bevalt me erg goed.


Vrijdag ging ik uit me werk even langs de Etos.
En ik nam dit mooie Essie lakje mee met 50% korting.
Echt een mooi licht beige kleurt.


Zaterdagavond hadden we gezellig haaravond op me werk.
Dan knippen en kleuren we elkaar haar.
Ik heb weer mooi highlights laten zetten.
Weer terug naar blond , ik vind blond toch het mooist.

Zo dit was weer een leuke week.
Ik ben benieuwd wat aankomende week brengt!
Q: Hoe was jullie week?
 

14 opmerkingen:

  1. Wat eenh leuke diary je haar zit heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke week!! Goed bezig met naar de sport school gaan!!! Je kat Tommy is echt lief!!! Ik wist niet eens dat hema ook dag en nacht crème hadden... Leuke foto's !! En je haar zit er tof uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne week heb je gehad! De bodybutters van de body shop zijn echt heerlijke he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blond(e highlights) staat je echt goed! leuke foto's ook verder! Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar die crèmes van Hema!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx