zondag 8 februari 2015

Happy Moments #2


Vandaag is het tijd voor deel 2 van de Happy Moments.
Ik deel 1x in de 2 weken me geluks momentjes van de de afgelopen tijd.
Benieuwd naar mijn geluks momentjes?
Klik dan snel op lees verder!



Weer terug naar blond.
Einde Januari hadden we op me werk weer haaravond.
Dan knippen en kleuren we elkaars haar.
Ik liet highlights zetten , weer lekker terug naar blond.
Me kleur is weer lekker opgefrist en blond.
Ik vind bij mezelf blond toch het leukste staan.

Weer terug bij de Dag en Nacht crème van de Hema.
Ik gebruikte altijd de dag en nacht crème  van de Hema.
Toen die vorige zomer op ging kocht de dag en nacht crème van het huismerk van Kruidvat.
Ik merkte dat sinds ik die gebruikte ik veel vaker last kreeg van puistjes en onzuiverheden.
Sinds iets meer als een week gebruik ik dus weer de crème van de Hema.
En ik merk meteen dat me huid veel rustiger is.
Ik koop dus nooit meer een andere crème.

Voor het eerst hakken gekocht.
Ik heb nog nooit hakken gehad eigenlijk.
Misschien 1x een poging gedaan maar ik kon er niet op lopen en voelde me er niet prettig bij.
Laatste maanden begon het wat te kriebelen dat ik toch weer een poging wil doen.
Toen ik bij H&M een bestelling deed zag ik super mooie sleehakken in de sale.
Ik besloot de ze te bestellen en wat ben ik hier blij mee.
Het is nog wel even wennen maar sleehakken lopen fijn.

 


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke happy moments!!! :) staat heel goed je blond haar! :D en je schoenen zijn echt geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blond staat je inderdaad erg goed. Ik vind die hakken ook erg leuk. Ideaal voor je allereerste hakken, want ze zien er super stevig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke momentjes! echt om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx