donderdag 5 februari 2015

Beauty: Strawberry Souffle Masker




Vandaag review ik dit masker voor jullie.
Een aardbeien masker klinkt al erg fijn dus ik ben benieuwd!
Zijn jullie ook benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!



Strawberry Souffle masker.
Dit klinkt gewoon al meteen goed!
Een heerlijk hydraterend masker , ik ben zeer benieuwd.
De verpakking van het masker krijgt sowieso al een dikke pluspunt.


Als eerst reinig je je gezicht , daarna breng je het masker aan.
Hierna kan je 15 tot 20 minuten heerlijk relaxen met de lekker geur van aardbei.
Hierna spoel je het masker af en sluit je je huid af met een tonic.



Als eerste dit masker ruikt echt heerlijk , tenminste als je van aardbeien geur houd.
Hij brengt fijn aan en voelt prettig op je huid.
Na de 20 minuten voelt me huid erg zacht en prettig aan.

Dit masker is ook makkelijk van je gezicht af te krijgen,
wat ik toch erg fijn vind.
Dus ik ben erg tevreden over dit masker , ik zou hem zo nog een keer kopen.


5 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx