zaterdag 28 februari 2015

Beauty: Opgemaakt Februari


De maand is zo goed als voorbij dus vandaag is het tijd voor een opgemaakt artikel.
Vandaag deel ik de producten die ik heb opgemaakt in de maand Februari.
Benieuwd welke producten ik heb opgemaakt?
Klik dan snel op lees verder!



Coconut Care Shampoo en Conditioner.
In het begin vond ik deze wel prettig maar dat veranderde snel.
Me haar werd er wat vettig van en kreeg wat jeuk op me hoofdhuid.
Dus ik heb ze niet helemaal opgemaakt.

Kruidvat Zilver Shampoo.
Dit is me favoriete zilver shampoo , sinds ik weer blond ben gebruik ik deze weer.
Hij doet goed ze werk , inmiddels heb ik al een nieuwe staan.

 
Nivea Reiningsmilk en Tonic.
Opzich werken deze prettig voor me huid ,
 maar ik ben toch weer terug bij me oude gezichtsproducten van Hema.
Me huid werkt veel fijner met de producten van de Hema.


Shower Cream Milk and Silk.
Dit is toch wel me favoriete douchegel , hij ruik heerlijk mild maar lekker.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik.

Body Butter Cream
Deze kocht ik een tijd geleden bij de Action.
Opzich beviel hij wel goed maar de geur werd minder terwijl ik hem gebruikte.
Nu ik overgestapt ben op de body butters van The Body Shop , kan ik niet meer zonder.
Dus deze koop ik niet nog een keer.

Intuition Scheermesjes.
Niet veel over te zeggen me standaard mesjes.

 
Essence Maximum Volume Mascara.
Dit is een van mijn favoriete mascara's maar hij werd wat uit gedroogd.
Dus het was tijd voor een nieuwe mascara.

Catrice Eyebrow gel.
Deze heb ik inmiddels bijna een jaar en ik krijg er bijna niks meer uit.
Dus het werd tijd voor een nieuwe.

Blistex lippen balsem.
Me favoriete lippen balsem , ik gebruik hem al jaren.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik.


5 opmerkingen:

  1. Je hebt flink wat opgemaakt! Op de een of andere manier lukt mij dat gewoon niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) leuk om weer de producten te zien die je hebt opgemaakt!! :) die shampoo en conditioner lijkt me fijn .... :) maar als ik het zo hoor met dat jeuken.. twijfel om het te gaan kopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker veel opgemaakt! Die shampoo en conditioner heb ik ook wel eens gehad. :) Ik bleef ze wel fijn vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien wat je deze maand hebt opgemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mascara ken ik nog niet! Tijd om die eens te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx