maandag 19 januari 2015

Weekly Diary #47 Pretty Little Liars & Nieuwe Lay-Out


Het is weer maandag dus het is tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was een leuke week , met leuke dingen.
Benieuwd hoe mij week verder was?



Zaterdag na het uiteten kregen kreeg je een lolly.
Toen we thuis waren was me vriend ze lolly erg snel kwijt aan Tommy haha!


De zondag na het uiteten ging ik er even goed voor zitten
en heb ik me lay out flink onder handen genomen.
Ik ben echt heel blij met het resultaat , het oogt een stuk rustiger nu.
Waardoor de foto's echt de aandacht krijgen.


Een lekker en gezond ontbijtje om de maandag mee te beginnen.


Sinds maandag heb ik eindelijk ook Netflix.
En ik ben echt verslaafd sindsdien.


Vrijdag gingen we weer heerlijk sporten.
Ik ben blij dat we het weer hebben opgepakt.


Vrijdag had ik lekker vrij en ging ik gezellig met 
2 vriendinnen van de kappersopleiding een hapje eten in de stad.
Even gezellig bij kletsen.
Ik at dit heerlijke broodje met pittige kip , nachos , sla en guacamole.
Echt een heerlijk broodje.


Door de regen kreeg ik volume in me haar dus dat was een rede voor deze selfie.


Zaterdag was ik ook lekker vrij en keek ik weer Pretty Little Liars.
Sinds ik Netflix heb kijk ik deze serie en ik ben echt verslaafd.
Echt een super leuke en spannende serie.
Ik ben inmiddels bij seizoen 2 dus ik heb genoeg om te zien nog.


Ik heb weer 2 strikjes aan me collectie toegevoegd.
Sinds kort draag ik bijna elke dag een strikje in me haar.
Dus het werd tijd voor 2 nieuwe voor meer afwisseling.

Zo dit was weer een leuke week.
Ik ben benieuwd wat aankomende week brengt.
Q: Hoe was jullie week?

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en ah tommy is zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh die strikjes zijn echt leuk. Ik ben ook verslaafd aan PLL. Ik ben alleen wel ietsjes verder dan jij :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat grappig dat je een selfie maakt na de regen.. mijn haar wil je echt niet zien na een regenbui! ;) groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik vind Pretty Little Liars ook erg leuk :) Die strikjes zijn erg cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeeh, seizoen 2 nog maar bij PLL. Sooo much to see!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx