zaterdag 3 januari 2015

Beauty: Opgemaakt December


Het is inmiddels al Januari maar toch deel ik vandaag mijn opgemaakte producten van de maand December.
Benieuwd naar welke producten ik heb opgemaakt?
Klik dan snel op lees verder!



Gliss Kur Shampoo en Conditioner voor gekleurd haar.
Opzich is dit wel een fijne shampoo en conditioner maar ik ben blij dat ze op zijn.
Hij dit niet veel voor me kleur om hem langer te houden.
Maar ik merkte na een paar keer de shampoo gebruikt te hebben dat ik last kreeg van me hoofdhuid.
Dus ik ben snel gestopt met deze shampoo.

Fa Pink Passion Douchegel.
Ik ben echt dol op deze douchegel , echt een heerlijke zoete geur.
Vooral heerlijk in de zomer , deze koop ik zeker opnieuwd.

 
Batiste Droogshampoo XXL Volume.
Dit is echt mijn ultieme droogshampoo.
Hij zorgt ervoor dat me haar niet meer vet is en kan ik het een dag uitstellen om me haar te wassen.
Ook geeft hij echt volume aan me haar.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik.

Dove Go Fresh Deodorant.
Dit is 1 van mijn favorieten deodorant.
Een heerlijke frisse geur en hij is heel zacht voor je oksels hij prikt totaal niet.

Intuition Scheermesjes.
Niet veel over te vertellen.
Mijn favorieten scheermesjes.


Dr. van der hoog gezichtsmaskers.
Deze maand maakte ik 2 masker op van Dr. van der hoog
Dit blijft me favorieten merk voor masker ze bevallen me altijd goed.

Action Reinigende Poriënstrips.
Deze gebruik ik eigenlijk te weinig dus veel verschil zie ik eigenlijk niet.
Misschien toch wat vaker gebruiken.



Essence Maximum Volume mascara.
Deze mascara gebruikte ik eerst altijd , ik vind hem nog steeds erg fijn.
Hij geeft volume aan me wimpers en doet gewoon goed ze werk.

Essence Lash Princess mascara.
Dit is mijn nieuwe favorieten mascara.
Ik ben er echt dol op hij is gewoon heel fijn in gebruik en doet wat hij moet doen.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik.

Catrice Liquid Liner.
Dit is tot nu toe echt mijn favorieten eyeliner.
Hij brengt mooi en precies aan , ook is de pigmentatie heel goed hij is echt goed zwart.
De houdbaarheid is ook super.
Inmiddels heb ik ook een nieuwe gekocht van deze.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de maand December.
Q: Hebben jullie wel eens 1 van deze producten gebruikt?

7 opmerkingen:

  1. Je hebt hele leuke en mooie dingen opgemaakt! Al die maskers.. hihi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat je allemaal hebt opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat heb jij veel fijne producten opgemaakt! Die mascara is zo fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook de Essence Lash Princess mascara, maar ik vind hem nogal klonteren :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw fijne producten! Die maskers van dr van der hoog ga ik zeker een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx