zaterdag 10 januari 2015

Beauty: Montagne Jeunesse Hot Chocolate Masker


Voor kerst kreeg ik 3 heerlijke masker van me vriend , die zijn altijd fijn.
Ik kreeg onder andere dit hot chocolade masker gekregen.
Chocolade masker zijn altijd fijn en dat hij warm word vind ik ook erg prettig klinken.
Benieuwd naar dit masker?
Klik dan snel op lees verder!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Eerst moet je je gezicht reiningen.
Daarna breng je het masker aan op je gezicht , bij je ogen en mond wel vrij laten.
Daarna kan je 15 minuten heerlijk ontspannen terwijl het masker ze werk doet.

Meteen na het aanbrengen van het masker voel ik hem warm worden.
Helaas blijft hij niet heel lang warm , maar hij voelt verder wel prettig aan.
En sowieso ruikt hij echt heerlijk naar chocolade en een vleugje sinaasappel.



Ik ben echt tevreden over dit masker.
Hij is prettig in gebruik , voelt fijn aan op je huid.
En ruikt heerlijk.
Alleen een nadeel is dat hij niet makkelijk is met afhalen.
Maar dat heb ik met alle chocolade maskers dus niet echt een minpunt.

Na het gebruik van het masker voelt me huid heerlijk zacht aan.
Ook gaf jij me huid een mooie glow , ik had die dag me make-up meteen laten liggen.
Me huid straalde helemaal na dit masker.
 Dus ik ben echt heel tevreden met dit masker en raad hem zeker aan.

5 opmerkingen:

  1. Dat is fijn om te lezen!!! Ik ben erg benieuwd om deze masker zelf te proberen! :) jammer dat het moeilijker is om eraf te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook weleens geprobeerd, en ik vind hem erg fijn!
    Je hebt trouwens ook deze in de witte chocolade variant :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk masker lijkt me dit! :) Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx