donderdag 15 januari 2015

Beauty: Loreal Pure Reds Blake Lipstick


Vandaag heb ik een review voor jullie van deze mooie lipstick van Loreal.
Dit is me eerste luxere lipstick.
Voor de rest bestaat me lipstick stash uit Catrice en Essence.
Dus ik ben erg benieuwd.
Jullie ook? Klik dan snel op lees verder.


De verpakking vind ik echt al heel mooi.
Echt een mooie chique uitstraling heeft de verpakking.
Dus hij scoort al een pluspunt qua verpakking.



Echt een mooie kleur lipstick.
Rode lipstick is altijd goed dus ik ben heel benieuwd naar deze.


Echt een mooie kleur rood , met een lichte roze ondertoon vind ik.
De lipstick is wel wat stroever met aanbrengen , merkte ik met het maken van deze swatch.
Nu maar kijken hoe hij op me lippen is.




Echt een mooie kleur lipstick vind ik het.
Ook met het aanbrengen op me lippen voelde de lipstick wat stroever aan.
Waardoor hij wel wat lastiger aanbrengt.
Verder ben ik erg tevreden over de pigmentatie.
Ook de houdbaarheid is echt top.
Na een 3 á 4 uur zat hij er nog perfect op.
Wel droogt de lipstick je lippen wel uit , dus goed op letten dat je lippen verzorgd blijven.
Maar hij legt geen nadruk op je velletjes gelukkig.

Ik ben erg blij met deze lipstick , echt een top aankoop.
Je kan de lipstick onder andere hier kopen.

9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kleurtje zeg! Prachtig voor de winter. Jammer dat hij een beetje uitdroogd. Ach, MAC Prep+Prime eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur! Staat je erg goed rode lipstick :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur is dit, staat je classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat hij wat uitdroogt, maar wat leuk dat je rood draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw mooie lipstick!! <3 en staat goed bij je!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie klassieke rode kleur en mooie verpakking ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx