donderdag 22 januari 2015

Beauty: Catrice Palette Visionairy Purple Haze


Vandaag review ik dit mooie palette van Catrice.
Deze is van de Limited Edition Visionary.
Benieuwd naar dit mooie palette?
Klik dan snel op lees verder!



Ik kwam er pas achter dat er een nieuwe LE van Catrice was toen ik de winkel liep.
Dit palette vond ik meteen mooi dus die ging snel in me mandje.
Verder vond ik niet heel veel mooi van de collectie.



 Vooral de bovenste 3 kleuren spraken me echt aan.
Nu ik erachter ben dat ik een zomertype ben qua kleuren , probeer ik hier make-up voor uit te zoeken.
Dit palette is er perfect voor daarvoor.
Laten we snel kijken naar de swatches.


De pigmentatie is redelijk goed.
De bovenste twee shimmer kleuren zijn erg mooi gepigmenteerd,
De laatste 2 matte kleuren iets minder maar nog steeds erg mooi.



Voor de look heb ik de middelste twee kleuren gebruikt.
Ik ben opzich tevreden met dit palette.
De shimmer kleuren zijn goed gepigmenteerd.
De matte tinten zijn iets minder gepigmenteerd maar zijn wel goed op te bouwen.
De kleuren blenden goed en hebben wel wat fall out maar dat krijg je wel makkelijk weg met een kwast.
De houdbaarheid is ook goed.
Dus al met al ben ik tevreden over dit palette , 
alleen jammer van de mindere pigmentatie en de lichte fall out.
Verder is dit echt een fijn palette.
Hij is van de Limited Collectie van Catrice , dus je moet snel zijn.
 

8 opmerkingen:

  1. Mooie look heb je gemaakt! Jammer dat de kleuren niet zo heel goed gepigmenteerd zijn, maar gelukkig kan je de kleur nog wel een beetje opbouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie look heb je gemaakt. Het pigment vond ik bij mij -ik heb de groene variant- ook minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuk palette maar het zijn niet mijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De paars/taupe kleur vind ik echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de swatches wat tegen vallen, maar de look die je ermee hebt gemaakt is wel heel mooi! Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's heb je gemaakt! Leuke kleuren ook. Past overal wel bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het wel een leuk paletje en de kleuren vind ik ook mooi, alleen had van mij de pigmentatie wel iets beter gemogen! Je look is wel heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de pigmentatie niet zo geweldig, maar op je ogen ziet het er wel mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx