maandag 1 december 2014

Instagram Diary #40 XL


Het is weer maandag dus tijd voor een Instagram Diary.
Dit keer een extra grote variant , afgelopen week was ik heerlijk een weekje vrij.
Dus ik heb extra veel foto's gemaakt.
Aangezien ik niet kon kiezen dacht ik dan maar een XL versie.
Benieuwd hoe me week was?
Klik dan snel op lees verder!


Zondag gingen we even naar de Ranzijn om voer voor onze kat Tommy te halen.
Toen ik langs de bak met scent chips liep kon ik het niet laten om er wat uit te zoeken.

Zondag avond aten we lekker ongezond om te vakantie te beginnen haha!

Na de lekkere patat en de lekkere kaassoufflé ,
had ik ook een heerlijke Mcflurry en een donut.
Heel ongezond maar ow zo lekker!

 Maandag gingen we weer lekker sporten.

 Dinsdag nadat ik naar de Pedicure was geweest , ging ik nog even langs de Kruidvat.
Dit is de buit van de nagellak en de lipstick komt er nog een review online.

Bij de pedicure hadden ze nieuwe producten van het merk NeoBio te koop.
Een biologisch merk uit Duitsland.
Ik kocht de handcremé en een peeling , ik ben heel benieuwd naar de producten.
Vooral naar de peeling aangezien ik nog geen fijne scrub/peeling heb gevonden voor me huid.

 Ik heb alweer mijn kant van ons badkamer kastje veranderd.
Vind dit toch wat meer orde hebben.

Woensdag avond gingen we gezellig Glow In The Dark midget golfen.
Het waren maar 12 banen maar het is wel super leuk.
En we hadden het erg gezellig !

Donderdag moest ik haarverf halen voor me moeder en nam meteen wat make-up mee
Verslaafd misschien ?
Deze blush wou ik al een tijdje hebben maar ik twijfelde telkens.
Toen ik hem in de afprijs bak zag liggen voor 2,50 moest ik hem wel mee nemen.

Donderdag kreeg ik het goede nieuws van me leidinggevende dat me contract is verlengd.
Super geweldig nieuws toch , ik werk echt met plezier bij Brainwash.
En ben erg blij dat ik dit kan blijven doen!

Vrijdag gingen we gezellig naar Zaandam toe ,
uiteraard om te shoppen bij de Primark.
De shoplog is inmiddels al online , je kan hem hier bekijken.

Tijdens het maken van de shoplog foto's besloot Tommy om op zijn manier te helpen.

Zo dit was een leuke week , een heerlijke vakantie.
Elke dag lekker uit geslapen en rustig aan kunnen doen was erg prettig.
Maar deze week mag ik weer aan de bak waar ik ook wel weer zin in heb.
Hoe was jullie week?
 

17 opmerkingen:

  1. Leeuk, weer lekker geshopt bij de Primark! En grappig dat midgetgolven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verslag weer en gefeliciteerd met je verlening!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah lekker geshopt heb je en wat zie ik toch weer lekkere dingen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je contractverlenging! :) Zoiets is altijd fijn om te horen! En door jouw foto van de patat krijg ik er zin in hihi, heb het al best lang niet gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien. Super dat je contract is verlengd! De frietjes en McFlurry zien er lekker uit, mmm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hoop leuke foto's weer! Gefeliciteerd met je contractverlenging, super goed :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! En je hebt weer heerlijk geshopt! Ik moet ook snel weer eens een bezoekje aan de Primark brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn dat je contract is verlengd! Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx