zaterdag 29 november 2014

Beauty: Opgemaakt November XL


De maand is weer bijna voorbij dus het is tijd om mijn opgemaakte producten te delen.
Dit keer heb ik behoorlijk wat producten opgemaakt dus genoeg om te kijken.
Ben je benieuwd klik dan snel op lees verder!



Fa douchegel.
Beide douchegels zij me goed bevallen
 maar de rechter in de geur Body Smoothie passievrucht rook echt heerlijk.

Pantente 2 minuten intensief verzorgend masker.
Wat een heerlijk masker is dit echt mijn ultieme favoriet.
Ik vind het echt jammer is dat hij op is , deze ga ik zeker opnieuw kopen.


 Nivea en Hema gezichts reinings producten.
Sinds kort ben ik over gestapt van de hema producten naar die van Nivea.
Deze vind ik fijne voor me gezicht.

Dr. van der hoog maskers:
Deze maand heb ik ook elke week weer een heerlijk masker gebruikt.
Vooral de Lush Lava versie vind ik echt heel prettig.

The Body Shop masker:
Dit heerlijke masker zat in me gewonnen goodiebox.
Dit masker was ook erg prettig , hiervan komt nog een review online.


Andrelon droogshampoo:
 Ik gebruik nu de droogshampoo van Batiste maar deze is ook erg prettig.
Hij ruikt vooral erg lekker.

Ook heb ik me eerste Essence all about mat powder op me gemaakt.
Dit product gebruik ik elke dag met veel liefde het is echt een top product.
Voor der rest heb ik me standaard scheermesjes op gemaakt en me vertrouwe Blistex lippenbalsem.
En nog 2 mini bodylotions.


Ook maakten ik deze maand 3 deo's op.
De deo's van dove zijn echt mijn favorieten deodorants ik gebruik deze het liefst.
De deo van 8x4 heb ik gehad en ik ben blij dat hij op is.
Echt geen fijne deodorant , hij prikt en slaat erg aan op me keel.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de maand november.
Hebben jullie wel eens een van deze producten gebruikt?

10 opmerkingen:

  1. Wow wat heb jij veel fijne producten opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je hebt een hoop producten opgemaakt deze maand! Ik ben heel benieuwd naar de Andrelon droogshampoo :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat heb je veel producten op gemaakt! De deodorants van Dove zijn mijn favoriet! Helaas is mijn deo van Dove ook alweer bijna op.. Helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne producten heb je opgemaakt! Die Blistex lippenbalsem gebruik ik ook heel vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne producten heb je allemaal opgemaakt! De Batiste droogshampoo bevalt mij ook heel goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooow, wat heb je lekker veel items opgemaakt <3 Weer een extra goede reden om te shoppen en nieuwe fijne goodies aan te schaffen. Ik ben zelf er benieuwd naar de Dove deo's, die lijken mij erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jee wat heb jij veel opgemaakt! ik maak zelf bijna nooit iets op.. gek eigenlijk he! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whaa, wat heb je veel opgemaakt! Heerlijk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt inderdaad best wel veel opgemaakt deze maand. We leuk om te lezen, zulke artikelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joh wat maak jij veel op zeg, ik krijg nooit zoveel op in een maand haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx