zaterdag 1 november 2014

Beauty: Dr. Van Der Hoog masker


Vandaag heb ik een review voor jullie dit keer een heerlijk masker van Dr. Van Der Hoog.
Ditmaal de Lush Lava kleimasker.
Benieuwd naar dit masker?
Klik dan snel op lees verder!




Dit masker is intens reinigend en voedend voor je huid , dit komt doordat het masker indroogt.
Hierdoor worden de voedingsstoffen beter opgenomen.
 Door Argan olie , Vulkanische klei , shea butter en zoethoutwortel word je huid heerlijk gevoed.
Klinkt allemaal erg goed , ik ben benieuwd.



Ik vind dit echt een heerlijk masker om maar meteen positief te beginnen.
Als eerste is hij erg prettig in gebruik , hij ruikt ook prettig.
Zodra ik dit masker op had voelde hij meteen fijn op me gezicht.
Dit masker droogt inderdaad in maar hij hij word niet zo hard dat je niet kan praten gelukkig.

Na het afspoelen van het masker voelt me huid is fijn aan.
Hij voelt zacht en gevoed en ziet er stralend uit.
Dus ik ben echt heel blij met dit masker.

9 opmerkingen:

  1. Wat lijkt me dit een leuk en lekker masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heerlijk zo een klei masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn zeg! Dit vind ik nu een echt typisch masker kleurtje, heel leuk! Deze zocht ik al een poosje :) Thnx voor de leuke review ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een hoop fijne verzorgende bestanddelen zitten er in het product! Klinkt echt als een heerlijk en fijn verzorgend masker !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat grappig, ik heb nog nooit een klei masker gebruikt! lijkt me wel eens fijn om te proberen! Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat altijd zo'n rottig gevoel als je masker gaat uitdrogen, brrr. Maar desondanks lijkt het me een fijn masker!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx