woensdag 22 oktober 2014

Winactie: 300 volgers Bloglovin


Yay!!! Ik heb de 300 volgers behaald via bloglovin.
En ik dacht dit moet gevierd worden dus hierbij de winactie!
Klik dus snel op lees verder voor de winactie.




Nog niet zo lang gelezen had ik al een grote winactie om te vieren dat me blog 1 jaar bestaat.
Dus ik dacht ik wil wel iets leuks doen dus vandaag en wat kleinere winactie.
Maar niet een mindere want je kan een mooie statement ketting winnen.
Het is een mooie gouden met roze kleuren statement ketting.
Helemaal hip op dit moment!

Wat moet je doen om te winnen?
 - Mij volgen via bloglovin.
- Dit bericht Liken via bloglovin.
- Een reactie achter laten met een geldig e-mail adres.

Wat mag je doen?
- Mij volgen op instagram (+1)
- De facebook pagina van Expecto Patronum liken. (+1)
- Mij volgen op Twitter. (+1)
- Abonneren op mijn youtube kanaal. (+1)

Dit is een winactie alleen voor mensen die in Nederland of Belgiƫ wonen.
Graag in je reactie vermelden welke stappen je heb gedaan en onder welke naam.
 Je kan meedoen tot en met zondag 2 november
Maandag 3 november krijgt de gelukkige winnaar een mailtje van mij.
Wel graag binnen 2 dagen antwoorden anders kies ik een andere winnaar.

7 opmerkingen:

  1. Yeeees! 300 volgers alweer! Dat kan ook niet anders met zo'n leuke blog! Ik sla de winactie een keer over. Succes iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat gaat dat snel he! :D
    Gefeliciteerd!
    Ik volg je overal al bij, en ik heb je berichtje nu ook geliked!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je volgers, super!! leuke give away! Ik heb al erg veel statement necklaces dus gun hem graag iemand anders :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteeerd! :) Mijn emailadres is jessicateeuwx@gmail.com , ik doe mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ketting! Gefeliciteerd met je 300 volgers :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke ketting! En gefeliciteerd met je 300 volgers meid :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, met de 300 volgers, dat lijkt mij een onwijs goed gevoel als je dat behaald. Ik doe graag mee en volg je al een tijdje op BL en heb het artikel een like gegeven. Ook volgde ik je al op Youtube en ben je nu ook op Facebook gaan volgen. Dit doe ik overal onder mijn eigen naam, Petra krommenhoek

    Groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx