woensdag 8 oktober 2014

New In: MUA Bestelling.


Vorige week deed ik mijn eerste bestelling bij MUA en die kwam gister binnen.
Wat werd ik blij dat het pakketje aankwam en vandaag laat ik jullie zien wat ik besteld heb.
Klik dus snel op lees verder om mijn aankopen te zien!



We beginnen met de Undress Your Skin Shimmer Highlighter , in de kleur Iridescent Gold.
Ik zag deze highlighter voorbij komen op de blog van Saskia en werd meteen verliefd.
Een super mooie highlighter die een dupe schijnt te zijn van Albotross van Nars.
Die heb ik zelf niet maar ik moest deze gewoon hebben.
 Je kan de highlighter hier kopen.


Deze lipstick zag ik ook op de blog van Saskia en ik was wederom op slag verliefd.
Ik hou van roze lipsticks en dit is een lekkere knal kleur.
Deze lipstick schijnt een dupe te zijn van Candy Yum Yum van Mac.
En laat ik die lipstick nou dolgraag willen hebben.
 Je kan de lipstick hier kopen.


 Ik was ook erg nieuwsgierig naar de nagellakjes van MUA dus ik bestelde daar 2 van.
Als eerste Frozen Yoghurt een mooi paars kleurtje.
Deze kan je hier kopen.


En ik kocht dit lakje in de kleur Bright Coral.
Ik had nog niet z'n kleurtje dus deze moest ik hebben vond ik.
Een mooie roze/oranje kleurtje.
Deze kan je hier kopen.

Ik ben echt blij met al mijn aankopen en kan niet wachten om ze te proberen.
Uiteraard zullen er van alle producten reviews online komen.
Hebben jullie producten van MUA?


11 opmerkingen:

  1. Mooie producten! De diep rode nagellak vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke producten!! Ik ben echt heel erg benieuwd naar de highlighter! In de verpakking ziet hij er al prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke dingen heb je gekocht! Ben vooral benieuwd naar de highlighter :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bestelling! Ik moet ook nog eens langs de Kruidvat om het MUA-schap te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dingen heb je gekocht, ben wel benieuwd naar de highlighter en lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes, ik ben vooral benieuwd naar de nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je besteld hebt, ik ben erg benieuwd naar de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Die lipstick had ik inderdaad ook gezien en zo op de foto's van andere bloggers leek het een super dupe! Ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen, al durf ik eigenlijk nooit zo goed zulke felle kleuren te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt leuke dingen besteld! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx