zaterdag 11 oktober 2014

Music of the moment #2


Het is weer tijd voor een muziek bericht , de tweede editie inmiddels.
Vandaag deel ik weer een aantal nummer die ik laatste tijd grijs draai.
Benieuwd welke nummers dat zijn?
Klik dan snel op lees verder?



Dit nummer is zo vrolijk en aanstekelijk.
Elke keer word ik er weer vrolijk van , en haar stem is echt zo goed.


De muziek van Avicii vind ik ten eerste al goed.
Maar dit in combinatie met de stem van Adam Lambert is een top nummer voor mij.


Normaal hou ik totaal niet van Taylor Swift maar dit nummer heeft wat.
Het is ten eerste lekker vrolijk en tekst is ook erg goed.


We sluiten dit bericht af met een nummer wat aan de ene kant vrolijk is maar ook weer rustgevend.
Dit nummer staat ook behoorlijk vaak op repeat.

Welke muziek luisteren jullie vaak?

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx