maandag 13 oktober 2014

Instagram Diary #33


Het is weer maandag dus tijd voor een instagram diary.
Afgelopen week kreeg ik onder andere me eerste MUA bestelling binnen.
En gingen ik en me vriend lekker op pad.
Benieuwd hoe me week verder was?
Klik dan snel op lees verder!



We beginnen met zondag toen gingen ik en me vriend naar AZ-Twente.
Het was voor mij me eerste voetbal wedstrijd en het is goed bevallen.
Helaas heeft AZ niet gewonnen.


Dinsdag kwam me MUA pakketje eindelijk binnen.
Ik was door het dollen heen haha!


Dinsdag gingen ik en me vriend ook even lekker in het bos wandelen.
En daarna even lekker wat drinken en eten bij een leuk tentje in Bergen.


Mijn mooie nieuwe producten van MUA.
De eerste reviews komen deze week online!


Weer een werk selfie met me nieuwe lipstick.


Tommy kwam lekker bij me liggen in bedje.


Zaterdag haalde we lekkere verse broodjes bij de Lidl.
Een heerlijke ham kaas croissant en een kaneelbroodje.


Zaterdag middag even lekker vooruit bloggen.


Zaterdag avond aten we lekker burrito's met gezellig de kaarsjes aan.
Daarna gingen we gezellig bij vrienden wat drinken.

Dit was weer een leuke week , met leuke gezellige dingen.
Ben benieuwd wat aankomende week brengt , er staan al leuke dingen op de planning.

Hoe was jullie week?

10 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx