zondag 5 oktober 2014

Favorieten September


Het is weer een nieuwe maand dus ik ga weer even terug kijken op de afgelopen maand.
Vandaag deel ik mijn favorieten producten van de maand september met jullie.
Normaal zou ik dit in video vorm doen maar ik heb besloten dit nu even zo te doen.
Benieuwd naar mijn favorieten producten van September?
Klik dan snel op lees verder!



Op het gebied van Beauty zijn dit toch echt mijn favorieten.

Boozybrush , flat kabuki brush.
Deze komt van de webshop Boozyshop volgens mij was hij Limited Edition.
Ik gebruik hem voor het aanbrengen van me BB cream.
Hierdoor zit me bb cream mooier en heeft een betere houdbaarheid.

Perfect Touch Nailpolish.
Sinds kort verkoopt de Big Bazar nagellakjes van het merk Perfect Touch.
Tot nu toe heb ik 2 kleurtjes van het merk en ik ben echt heel tevreden over de lakjes.
En het prijsje is ook erg budget namelijk 99 cent per stuk!

Essence Lash Princess mascara.
Deze mascara is nieuw in het assortiment van Essence en ik dacht die wil ik een keer proberen.
En ik ben echt tevreden over deze mascara.

Catrice Highlighting powder.
Deze highlighter komt van de Limited Collectie van Catrice.
En wauw wat een fijn product , hij geeft echt een mooie glans aan me gezicht.


Als laatste heb ik ook 2 sieraden als favoriet van afgelopen maand.

Statement ketting.
Deze mooie statement ketting mocht ik reviewen voor de website Born Pretty Store.
En ben echt verliefd op de ketting.
Hij is aan de ene kant heel mooi simpel en klein maar ook opvallend.

Horloge
Al tijden wou ik z'n soort horloge maar elke keer vond ik niet de perfecte.
Tot dat ik The Sting in liep en deze zag hangen.
Ik was meteen verliefd en heb hem uiteraard meteen mee genomen.


Wat waren jullie favorieten van de afgelopen maand? 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige items. Het roze horloge heb ik in de kleur mintgroen, maar de roze variant is ook onwijs gaaf. Je statement ketting is ook super pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx