woensdag 29 oktober 2014

Favorieten Oktober


Het is weer tijd voor een overzicht van de maand oktober.
Vandaag ga ik jullie mijn favorieten van oktober laten zien.
Benieuwd wat mijn favorieten zijn?
Klik dan snel op lees verder!



MUA Lipstick in de kleur Persian Rose
Ik ben echt dol op deze lipstick.
De kwaliteit is goed , hij blijft goed zitten.
En natuurlijk de kleur is echt geweldig!

 MUA Undress Your Skin Highlighter.
Echt een pareltje is dit , als zeg ik het zelf.
Een super mooie highlighter die je gezicht een mooie glow geeft.

 
  Batiste droogshampoo XXL volume.
Ik begon met de droogshampoo van Andrelon maar sinds ik deze van Batiste heb.
Ben ik helemaal om , wat een heerlijk product.
Hij maakt me haar een stuk minder vet een geeft echt een volume boost aan me haar.

Dove orginal deodorant.
Dit is een van mijn favorieten deo's.
Die heerlijke geur van dove , een neutrale geur.
En hij is ook fijn in gebruik prikt niet.


Circle sjaal met uilen print van de Primark.
Echt een super vrolijke sjaal die elke outfit iets extra's geeft.
Dus deze sjaal is ook zeker een favoriet van afgelopen maand en altijd eigenlijk!

3 opmerkingen:

  1. Moest wel even lachen toen ik Expecto Patronum zag staan. Als diehard Harry Potter-fan vind ik het een geweldige blogtitel. Verder hele mooie lay-out van je blog en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke sjaal. Die highlighter is prachtig. Heb hem gisteren nog in mijn handen gehad, en nu heb ik natuurlijk spijt. Typisch, haha x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx