zaterdag 20 september 2014

Tag: The Beauty Blogger Tag


Vandaag heb ik weer een tag voor jullie , dit keer de Beauty Blogger Tag.
Ik ben dan niet echt een beauty blogger als zeg ik het zelf maar vond de tag erg leuk.
Dus ik dacht ik vul hem gewoon in!
Benieuwd naar mijn antwoorden?
Klik dan snel op lees verder.


1. Is jouw haar van nature stijl of gekruld?
Een beetje er tussen in.
Het is niet stijl maar ook niet gekruld er zit een lichte slag in.

2. Verf jij je haren zelf of ga je naar een salon?
Ik ben zelf kapster dus ik laat me haar kleuren door me collega's op me werk.
Erg handig al zeg ik het zelf.
Afgelopen week heb ik high en lowlights laten zetten.


3. Hoe vaak wissel jij van nagellak?
Ik heb niet een specifiek schema hiervoor maar wel meestal 1x keer week.
Ik raak snel uit gekeken op een kleur nagellak namelijk.

4. Hoe lang doe jij over je make-up?
Geen idee eigenlijk , 's ochtends doe ik er 45 minuten over om te douchen aan te kleden en me make-up te doen dus ik gok een half uurtje voor me make-up.
Maar ik doe het altijd lekker rustig aan 's ochtends haha

5. Wat doe je eerst: je gezicht of ogen?
Ik begin altijd met me bb cream en concealer en poeder ik het af.
Daarna doe ik me ogen en wenkbrauwen en sluit ik af met blush en highlighter.

6. Draag je altijd make-up?
Meestal wel ja , alleen op een luie zondag en als we gaan sporten dan draag ik geen make-up.
7. Verzamel jij make-up of koop je enkel als je iets nodig hebt?
Een beetje van beide eigenlijk.
Ik koop voornamelijk iets wat ik alleen nodig heb.
Maar sommige make-up producten vind ik gewoon leuk om te hebben.
Zoals blushes , nagellak , lipstick etc.
Producten zoals mascara en eyeliner heb ik er altijd maar 1 van.

8. Zou jij de deur uitgaan zonder make-up?
Ja zonder moeite , soms heb ik er echt geen zin in.
Zoals met sporten of als ik even snel iets moet halen.

 
9. Hoeveel high-end producten heb je?
Nee eigenlijk niet , ik heb voornamelijk Essence en Catrice.
Ik wil wel binnenkort me eerste MAC lipstick kopen.

10. Hoelang ben je al bezig met make-up?
Nog niet zo lang eigenlijk , tot begin dit jaar droeg ik alleen mascara en soms een oogpotlood.
Nu draag ik met veel plezier make-up en kan ik niet meer zonder.

11. Lees je de comments op je artikelen altijd?
Zeker weten ja!
Van elke reactie word super blij en ik probeer elke reactie altijd te beantwoorden.



12. Hoe is je blognaam ontstaan?
 Dat ik begon met bloggen heette me blog Pink Skull , na een tijdje paste dit niet meer bij me.
Dus heb ik besloten me blog naam te wijzigen na een lange tijd na te denken ben ik tot Expecto Patronum gekomen.
Ik ben een die hard Harry Potter fan en  vond dit een mooie naam.
En dit is geen standaard blog naam waar vaak beauty in voor komt.


Ik tag niemand specifiek , iedereen die deze tag wil doen kan hem overnemen!

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx