maandag 15 september 2014

Instagram Diary #29


Het is weer maandag dus tijd voor een Instagram Diary.
Afgelopen was een leuke week , met zaterdag avond weer eens patat gegeten.
En wat nieuwe make-up producten gekocht.
Benieuwd hoe me week verder was?
Klik dan snel op lees verder!



We beginnen de week weer in de sportschool.
Deze week heb ik helaas wat minder kunnen sporten maar goed volgende week beter!


Woensdag ochtend kwam Tommy gezellig bij liggen voordat ik naar me werk moest.


Afgelopen week heb ik me haar ook laten kleuren door een collega op me werk.
Ik heb high en lowlights laten zetten , ben er echt super blij.


Donderdag avond is Expeditie Robinson avond.
Ik ben zo blij dat het weer is begonnen , echt een top programma.


Ik kocht wat nieuwe producten bij de Big Bazar , een nieuwe blush en een mooie nagellak.
Van beide producten komen er snel reviews online!


Zaterdagmiddag even lekker bloggen , heb weer genoeg artikelen vooruit geschreven.


Selfie time tussen het bloggen door!


Zaterdagavond was het weer eens tijd voor een ongezonde maaltijd.
Even lekker aan de patat.


En als lekker toetje hadden we een Mcflurry gehaald.

Zo dit was een leuke week weer!
Ben benieuwd wat aankomende week brengt.
Hoe was jullie week?

11 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx