woensdag 17 september 2014

Beauty: Strawberry Scrub Mask


Vandaag ga ik het strawberry scrub mask voor jullie reviewen.
Zijn jullie net zo benieuwd naar dit masker als ik?
Klik dan snel op lees verder!




Het klinkt meteen al goed door de Aardbei , Vanille en Slagroom.
Niet dat dit er in zit maar hij ruikt er wel lekker naar.
Dit masker verwijderd op milde wijze de dode huidcellen en zorgt voor een schone gladde huid.
Ik ben erg benieuwd naar dit masker , het klinkt allemaal goed.



Het masker is zeer prettig in gebruik.
Zoals de naam als zegt is het een scrub masker en dit voel je ook.
Zelf heb ik tijdens het afspoelen met huid ook met het masker gescrubt.
Het masker voelt prettig aan op je huid en ruikt ook erg lekker.

Na gebruik van het masker voelt me huid zeker zacht aan zoals de op de verpakking staat.
Me huid ziet er niet zo zeer beter uit maar hij straalt wel en voel goed aan.
Dus ik raad dit masker aan , hij werkt goed en ruikt erg lekker.

 

5 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx