woensdag 10 september 2014

Beauty: Hema Chocolade masker


Vandaag review ik een heerlijke chocolade masker van de Hema.
Ik ben zelf echt dol op chocolade masker dus ik ben heel benieuwd!
Zijn jullie ook benieuwd?
Klik dan snel op lees verder.




Het masker zegt dat het je huid hydrateert en het verwijderd de dode huidcellen.
En dit allemaal met een heerlijke chocolade geur.
Het klinkt allemaal al erg goed laten we snel kijken hoe het masker verder is.



Het masker ruikt echt heerlijk naar chocolade.
Hij is heel prettig in gebruik en brengt fijn aan.
Het masker word lichtjes wat harder na het het opbrengen.

Na gebruik van het masker voelt me huid een stuk fijner en gezonder aan.
Me huid ziet er ook een stuk frisser uit.
Dus al met al ben ik erg te spreken over dit masker.
Ik heb 1 min puntje aan dit masker en dat is dat hij niet prettig is wanneer je hem van je gezicht moet afspoelen hij is dan erg lastig weg te krijgen.
 

8 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat ze maskers hadden bij de Hema haha, eigenlijk wel logisch: bij de Hema heb je bijna alles! Hij lijkt me erg fijn :) Ik breng altijd maskers aan voordat ik ga douchen, in de douche krijg je ze er vaak wel makkelijk af met stromend warm water. Misschien scheelt dat wat werk met het er af halen omdat het zo lastig ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great review :) I love your blog and I have followed you with Bloglovin. If you ever get the chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chocolade is lekker om te eten, en om op je gezicht te smeren ;) Ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, chocolade maskertjes ruiken altijd zo lekker! Het lijkt me een heel fijn maskertje :) xo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx