woensdag 23 juli 2014

Persoonlijke update


Goedemorgen iedereen =)
Vandaag even een praat artikel , een persoonlijke update.

Op het gebied van werk gaat het goed.
Ik ben zo blij dat ik weer aan het werk kan als kapper , het is echt mijn passie.
En het geeft gewoon een gelukkig gevoel dat je je passie elke dag kan doen.
Hierdoor heb ik wel minder tijd voor me blog , hier probeer ik nog me draai in te vinden.

Ook voel ik weer helemaal op me gemak in Alkmaar.
Ik ben zo blij dat ik weer terug ben.
Ook ben ik erg blij dat me vriend het goed heeft hier in Alkmaar.
Dit geeft een fijn gevoel!

Het is gewoon prettig dat ik weer dichtbij me vrienden en familie te wonen.
En dat het hier met werk wel lukt allemaal.
 Ook ben ik heel trots op mij en vriend dat we ons huisje mooi hebben gemaakt..
Binnenkort wil ik een home tour maken.

Dit alles maakt mij een heel gelukkig mens!
Hierbij sluit ik me persoonlijke update af.
Van welke dingen worden jullie gelukkig de laatste tijd?


2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx