woensdag 9 juli 2014

New In: H&M , Pieces en Etos


Afgelopen zondag was ik in de stad en heb ik een aantal dingen gekocht.
En ik dacht waarom geen shoplog.
Dus bij deze laat ik zien wat ik afgelopen week heb gekocht.
Het is niet veel maar toch leuk om te laten zien.






Als eerste dit leuke shirt van de H&M.
Ik zag hem meteen hangen dat ik binnen liep en viel voor het katje erop.
Dit leuke shirt kocht ik voor 5 euro in de sale.



Bij de Pieces kocht ik deze broek.
Een High waisted zwarte broek.
Hij zat meteen als gegoten echt een goeie aankoop!
Deze broek kocht ik voor 34,95 bij de Pieces.


Bij de Etos kocht ik een nieuwe haarlak , dit keer koos ik voor deze van Andrélon.
Dit leuke oranje nagellakje kreeg ik er gratis bij.




17 opmerkingen:

  1. Oh dat shirt, echt zó leuk! Die wil ik stiekem ook wel, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh leuke items heb je gescoord x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je leuke dingen geshopt!! vooral dat shirt met die poes vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes! Het shirt is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen, dat shirt is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx