woensdag 16 juli 2014

Beauty: Rimmel London Celebrity Bash


Vandaag heb ik een review voor jullie.
Dit keer van dit mooie rode lakje van Rimmel London.
Dit lakje zat in mijn gewonnen goodiebag van Grazia.
Benieuwd naar de review? Klik dan snel op lees verder!



De verpakking vind ik er erg mooi uitzien , je ziet meteen duidelijk welke kleur het is.
Het kwastje ziet er ook goed uit niet te breed.
Ik ben heel benieuwd hoe de pigmentatie is.
Dus laten we snel kijken!



Als eerst zeg ik even dat ik niet heel netjes lak , dus let daar maar niet op haha!
Ik heb hier 2 laagjes gelakt.
Ik ben zeer tevreden over de pigmentatie , hij heeft een goede dekking.
Ook vind ik het kleurtje heel mooi , een mooie diep rode kleur.

Pluspunten:
- Pigmentatie
- Dekking
-  Kwastje brengt prettig aan.

Minpunten:
- Droogt niet heel snel vind ik persoonlijk.

Ondanks dat het lakje niet zo snel droogt vind ik het een prettig en mooi lakje.
Na 3 á 4 begon hij langzaam te chippen.
Dus over de houdbaarheid ben ik ook te spreken!


10 opmerkingen:

  1. De kleur is mooi, hij lijkt alleen een beetje stroperig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kleurtje, jammer dat hij niet snel droogt dat vind ik altijd irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleur, ik houd wel van zo donker. Staat altijd zo classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kleurtje, wel iets voor in de herfst vind ik! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi chic kleurtje! Zeker geschikt voor de herfst en de winter :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur inderdaad perfect voor de herfst/winter x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie classy kleur! Die nagellak collectie van Rimmel is erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx