vrijdag 4 juli 2014

Beauty: Rimmel Apocalips lip lacquer


Zoals jullie vorige week konden lezen dat ik een goodiebag van de Grazia heb gewonnen.
Onder andere zat er een mooie lip lacquer van Rimmel London in.
Vandaag ga ik die voor jullie reviewen.
Dus klik snel op lees verder!



De verpakking ziet er al goed uit , je ziet meteen welke kleur het is.
Ook de applicator ziet er goed uit , hij lijkt me erg prettig met opbrengen.
Laten we snel kijken hoe de pigmentatie is.




Ik ben heel tevreden met de pigmentatie , ook brengt hij heel prettig aan.
Hij voelde in het begin wel wat plakkerig aan maar dat word wel minder.
De houdbaarheid is ook goed ,
hij overleeft een maaltijd daarna moet je hem een klein beetje bijwerken.

Dus ik ben zeer tevreden over dit product.
Zelf moet ik nog wel erg wennen aan rood op me lippen.
Ik draag altijd roze/paarse tinten maar tot nu toe bevalt rood me ook!


7 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx