vrijdag 11 juli 2014

Beauty: Pantene Intensief verzorgend masker.


Vandaag heb ik weer een review voor jullie.
Dit keer het Pantene 2 minuten intensief verzorgend masker.
Deze zat in de goodiebag die ik van de Grazia heb gewonnen.
Benieuwd naar dit masker? Klik dan snel op lees verder!



De verpakking ziet er al super goed uit.
In plaatst van een standaard draai dop zit er een deksel op die je makkelijk open kan maken.
Je hoeft alleen makkelijk de deksel open te maken het masker te pakken en klaar.
Dus zeker een groot pluspunt.
 


De substantie ziet er goed uit , niet te dik maar ook niet te dun.
Het masker brengt erg prettig aan en ruikt ook heerlijk.
Na het uitspoelen van het masker voelt me haar echt super zacht.
Ook zicht me haar er mooi glanzend en verzorgd uit.
De geur blijft ook goed hangen , ik bleef de hele middag nog de geur ruiken in me haar.
 Wat voor mij ook een groot pluspunt is , het masker verzwaard mijn haar niet.
Het bleef luchtig en ik kreeg er volume in.
Ik raad dit masker dus zeker aan , hij heeft werkt heel prettig.




4 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een heel lekker masker en inderdaad de dop ziet er heel fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig die deksel! Vind het zo een gedoe om in de douche iets dicht te draaien. Liet één keer een pot uit mijn handen glijden, was niet zo blij.
    Lijkt me een fijn masker verder :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx