vrijdag 27 juni 2014

Beauty: Ginseng and Jasmine sauna masque


Vandaag heb ik een review voor jullie van een heerlijk masker.
Dit keer het Montagne Jeuness Ginseng & Jasmine sauna masque.
Een heerlijk ontspannend masker.
Benieuwd naar de review? Klik dan op lees verder.


Als eerste is het belangrijk dat je huid gereinigd is voordat je het masker aan brengt.
Zodra ik het masker aan bracht voelde ik hem meteen werken.
Het masker word op een prettige manier warm op je gezicht.
De warmte blijft dan nog even op je gezicht en neem rustig aan af.
Dit geeft een heerlijk ontspannend gevoel.

Er staat op dat je het masker 5 á 10 minuten in moet laten trekken.
Zelf heb ik het masker wat langer laten zitten.
Na het masker voelde me huid heerlijk gevoed en verzorgd aan.
Als laatste heb ik me huid nog af dept met een tonic een dag/nacht cremé gebruikt.

Dit masker is zeker een blijvertje.
Na het gebruik voelde me huid echt verzorgd aan.
En tijdens het intrekken van het masker geeft het warmte effect echt een heerlijk ontspannend gevoel.
Dus zeker een aanrader dit masker , wel moet je ervan houden dat het masker warm word.





6 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx