vrijdag 6 juni 2014

Beauty: Essence Wanna be your Sunshine


Vandaag heb ik een review van dit super vrolijke nagellakje.
Een heerlijk zomers lakje!
Ik ben zeer benieuwd , dus laten we snel verder kijken!


Ik word al helemaal vrolijk van dit kleurtje , lekker zomers!
Verder ziet de verpakking er goed uit.
Het kwastje ziet er ook goed uit ,
 sowieso ben altijd wel tevreden over het kwastje van de Essence lakjes.



Ik ben heel blij met dit lakje , hij vrolijkte elke outfit op.
Voor dit lakje heb je wel 2 laagjes nodig , dan dekt hij goed.

Pluspunten
- Budgetproof
- Goede pigmentatie
- Kwastje brengt prettig aan.
- Leuk zomers kleurtje.

Minpunten:
- Hij is niet super lang houdbaar ,
maar hij heeft ook een budget prijsje!

Ik raad dit lakje dus zeker aan!
Een mooi geel lakje voor de zomer.

6 opmerkingen:

  1. Leuke opvallende kleur goed voor van de zomer :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een heel leuk kleurtje! staat leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kleurtje! Die ga ik zeker halen, ben gek op de kleur geel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx