maandag 26 mei 2014

Instagram Diary #13


Het is weer maandag dus tijd voor een Instagram Diary!
Afgelopen week was een leuk week met veel geluks momenten!
Laten we snel kijken hoe mijn week was!
We beginnen met me aankopen van de Primark.
Ik ben nog steeds super blij met alle aankopen.

Even een verwen momentje voor me zelf haha!
Super lekker Milka en oreo , blijf de lekkerste milka versie!

Wat een heerlijk weertje hadden we afgelopen week.
Ik heb er heerlijk van genoten , lekker in het zonnetje op het balkon!

Afgelopen week kwam me vriend thuis van ze werk,
met een super leuke verassing.
Namelijk de Vogue met het shirt , super lief!

Afgelopen week is mijn Shoplog video van de Primark 100 keer bekeken.
Hier word ik echt super blij van , dus iedereen die hem gekeken heeft bedankt!
Inmiddels is hij al 160 keer bekeken.

Ik kreeg van de sportschool waar ik sport wat oude tijdschriften.
Dus die ging ik meteen even lezen , als eerst begon ik met de Grazia!

Even lekker aan een makkelijke en lekkere maaltijd.
Afgelopen vrijdag besloten ik en me vriend om even lekker chinees eten te halen.
We hadden genoeg eten om er zaterdagavond nog van te kunnen eten.

Afgelopen zaterdag kwam me gewonnen Urban Decay Naked 3 (Neppe versie) binnen.
Ben er echt super blij , echt een super mooi palette.
Uiteraard komt er snel een review online!

En we sluiten de week af met een heerlijke maaltijd bij KFC.
We waren zondag even in Alkmaar en aten voor we terug gingen even bij KFC.
Zodra we meer weten over onze bezoek in Alkmaar dan vertel ik hier meer over!

Zo dat was weer een leuk weekje =)
Ben erg benieuwd wat deze week ons brengt.
Hoe was jullie week?

6 opmerkingen:

  1. Milka orea is inderdaad super lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Milka oreo ken ik niet maar ben al gek op Oreo, dus dit wil ik ook wel graag proberen :) Het shirtje heb ik van het weekend aangehad, leuk is hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's weer. ben heel benieuwd naar die milka oreo chocola nu.. hmm.. dat vogue shirt heb ik ook maar nog niet aangehad, ben heel benieuwd! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi ik heb het vogue shirtje vandaag aan!! Hij is erg leuk! ben benieuwd naar jou outfit foto's ermee!! en wat een lieve vriend!!! ziet er leuk uit allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit! Ik heb het witte vogue shirt van vorig (?) jaar haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx