woensdag 16 april 2014

Winactie: 200 volgers Bloglovin


Het is weer tijd voor een winactie.
Afgelopen weekend heb ik namelijk de 200 volgers bereikt op bloglovin.
Dus ik dacht ik ga me volgers bedanken met een winactie.
Klik snel op lees verder zodat je mee kan doen met deze leuke winactie.

 
 Wat kan je winnen?
Een Paris eyeliner (review)
Een nagellak van de Action
En 3 leuke armbandjes.

Wat moet je doen?
- Expecto Patronum volgen op Bloglovin en dit bericht liken.
- Expecto Patronum liken op Facebook.
- Een geldig e-mail adres achter laten zodat ik je kan mailen als je de winnaar ben.

Wat mag je doen?
- Mij volgen op Instagram (+1)
- Mij volgen op Twitter (+1)
- Expecto Patronum volgen op Youtube (+1)
 
Graag je gebruikersnaam erbij vermelden zodat ik het kan controleren =)
Je kan meedoen tot zaterdag 26 april , en dan zondag 27 april kies ik een winnaar.
En die gene krijgt dan van mij dan een mailtje.

Veel succes iedereen met meedoen!
 



5 opmerkingen:

  1. Ik doe zeker mee, en gefeliciteerd met de 200, wat een berg volgers!

    Heb je ook gevolgd via Youtube (zazazamber) en Twitter (Linqy), via Bloglovin volgde ik je natuurlijk al ;)

    Op naar de 300!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay gefeliciteerd :D
    En leuk setje, ik doe graag mee!
    Ik volg je via alles en heb alles geliked wat moest :p
    (mijn gebruikersnaam is vaak DinjaDONUT, of Dinja van den Broek)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de 200 volgers! Ik doe zeker mee met de winactie :)
    Ik kende je blog nog niet, maar volg je nu op Bloglovin' ook volg ik je op twitter (NinFotografie) En heb ik je FB geliked (Nina Seegers)

    Groetjes,
    Nina - ninfotografie@gmail.com
    www.ninfotografie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Wat een leuk pakket ik hoop fit te winnen! ik ga het erg vaak gebruiken!
    aminasarti@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx