zondag 13 april 2014

My new make-up place


Nu ik meer make-up draag kwam ik tot een probleem ,
ik kreeg een ruimte te kort.
Toen kwam ik op het idee om een plankje op te hangen.
Zo gezegd zo gedaan , ben ik vorige week met me vriend naar de Karwei gegaan.
De dag erna heeft me vriend het plankje voor me op gehangen.
En ben er echt super blij mee.

Ik heb nu meer ruimte waardoor , ik me make-up beter kan neer leggen.
Voorheen lag het maar in mandjes en laatjes.
Waarschijnlijk komt er nog een klein plankje boven,
maar dat moeten we nog even kijken.

Klik snel op Lees verder voor meer details foto's!
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden?
Sinds kort heb ik ook Youtube als begin heb ik een filmpje gemaakt, 
voor bij dit artikel:












6 opmerkingen:

  1. Slim, ik denk dat ik ook eens een plankje ga ophangen voor bij mijn make up hoekje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha het werkt zeker erg prettig en heel makkelijk te doen =)
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  2. Wat een mooi plekje! Ziet er ook heel geordend uit! Ik moet ook zo'n plank hebben, super handig :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim idee. Ik heb alles in de badkamer staan. Alleen zoek ik nog een goed bakje ervoor waar alles in past.
    Trouwens leuke naam heb je je blog, ik zie nu waar het vandaan komt. Harry Potter toch?

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja me naam komt inderdaad van Harry Potter =)
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  4. Heel leuk, lekker he zo'n plekje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx