vrijdag 18 april 2014

Beauty Friday: Sally Hansen nagellak Frozin Solid


Vandaag ga ik voor jullie een review schrijven 
van dit mooie nagellakje van Sally Hansen 680 Frozin Solid.
Een mooi glanzend licht blauw kleurtje.
Ben je ook nieuwsgierig geraakt naar dit kleurtje?
Klik dan snel op Lees verder voor de review!




Wat me als eerste opvalt is dat het kwastje wat aan de smalle kant is.
Persoonlijk vind ik een breder kwastje toch prettiger met op brengen.
Verder vind ik het een mooi potje waar je de kleur goed ziet.
Het kleurtje is ook erg mooi perfect voor de lente/zomer.


Pluspunten:
-Mooi zomers kleurtje
-Het potje ziet er wel mooi uit.

Minpunten:
-Hij dekt niet heel goed , op de foto heb ik 3 lagen moeten gebruiken.
- Kwastje is vrij smal dus smeert niet prettig vind ik.

Ondanks de minpunten ben ik wel redelijk tevreden over de nagellak.
Erg jammer dat de dekking niet zo goed is maar het is ook een lichtere kleur.
Maar toch zou ik hem wel aanraden puur omdat de kleur erg mooi is!



4 opmerkingen:

  1. Ah, wat een super leuk kleurtje, wat jammer dat hij niet goed dekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de negatieve punten vind ik het echt een heel mooi kleurtje!! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik ook , het mooie kleurtje weegt wel op tegen de negatieven punten :)
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  3. mooi kleurtje! ik heb altijd een hekel aan nagellak die 3 laagjes nodig hebben.. groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx