donderdag 20 maart 2014

OOTD Leather Jacket

Goedemorgen =)

Toen was het alweer donderdag.
Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie!
Ik ben echt verslaafd aan me nep leren jasjes.
Hij zit zo lekker en vind hem altijd erg leuk staan.
Dus vandaag weer een andere combinatie met me nep leren jasje.
Verder ga ik vandaag beginnen aan de review van het Dr. van der hoog masker.
Die jullie konden zien in mijn New in , dus ik hoop deze week dit artikel online te krijgen!

Verders is het weer tijd voor sporten vandaag.
En vanavond AZ tijd ze moeten winnen want dan gaan ze 
weer een ronde verder in de Europa League.
 







Leren jasje: Onbekend
Shirt: H&M
Broek: H&M
Schoenen: Primark
Ketting: Onbekend
Armbanden: Roze Claire's , Zwarte Gekocht in Denemarken.

1 opmerking:

  1. Mooie outfit! Vind het jasje en het shirtje goed passen samen. En je blog heeft echt een hele toffe naam :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx