maandag 3 maart 2014

Instagram Diary #1

Goedemorgen =)

Nu ik me nieuwe telefoon heb waar adroid op zit , kan ik ook eindelijk instagram gebruiken.
Dus vanaf krijgen jullie van mij wekelijks een instagram diary!
Hierbij dus de allereerste !




Me nieuwe telefoon , de Samsung Galaxy S4

 De poesjes kwamen op bezoek =)

 Dinsdag ging ik weer even lekker sporten.

Me bestelling van All over piercings was binnen.
Ik had nieuwe roze plugs besteld.

 Selfie time =)

Me nieuwe telefoon hoesje , die je ook zag in me shoplog afgelopen zaterdag!

Nieuw kleurtje nagellak die had gekregen.

 Throwback Thursday =)
Oude foto uit 2011 , mijn streefgewicht voor het afvallen nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx