dinsdag 11 februari 2014

Series die ik volg

Goedemorgen =)

Ik zag steeds vaker bij andere bloggers een artikel over de series die ze leuk vinden en volgen.
 Na een tijdje er over te denken heb ik besloten om ook een artikel te schrijven over de series die ik volg.


Criminal Minds
Als eerste mijn favoriete serie en verslaving.
Ik kan echt niet zonder Criminal Minds , ik vind het een leuk , boeiend en interessant programma.
Elke week zit ik weer vol spanning te kijken.
Mijn favorieten karakter is Dr. Spencer Reid , een nerd-achtige type een beetje onhandig maar wel erg leuk.
En de acteur Matthey Gray Gubbler die hem speelt is ook erg sexy ;).
Criminal komt elke woensdag om 20:30 op Veronica.


The Blacklist
Deze serie kijk ik nog maar net sinds het begin dit jaar is begonnen op Rtl4.
Dit is een serie waar je geen moment kan missen , het is elke seconde van de aflevering spannend.
Elke keer als de aflevering af weet ik nog steeds maar de helft , ze zorgen er wel voor dat blijft kijken.

The Blacklist komt elke maandag om 20:30 op RTL4



Castle
Deze serie ben ik begonnen met kijken toen ik een keer ziek was en ben nooit meer gestopt.
Het heeft even geduurd maar ze zijn eindelijk bij elkaar Castle en Beckett.
Ben erg blij dat Beckett weer terug is bij NYPD , vond het niet geslaagd toen ze naar de andere functie ging.
Castle komt elke donderdag om 21:25 op SBS6
Grey's Anatomy
Als laatste serie Grey's Anatomy , toen ik tijden geleden voor het eerst een voorstukje zag van de serie leek het me wel leuk om te kijken.
Ik hou er wel van de drama , verschillende liefdesverhalen en genoeg ziekenhuis verhalen.
Vind het alleen erg jammer dat er veel van mijn favorieten personages uit gaan.
Zoals Mark Sloan , Lexie Grey , George.
Verder blijft het een super leuke serie !!

Dit waren mijn favorieten 4 series die ik volg.
Hebben jullie nog favorieten series?

2 opmerkingen:

  1. Ik volgde Criminal minds ook! Ik vind het wel interessant en het is leuker dan csi.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker =)
      Csi is zo standaard, Criminal Minds is elke keer weer anders en spannend

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx