woensdag 19 februari 2014

All about hair tag

Goedemorgen.

Laatst zag een leuke tag verzonnen door Anne , een tag over haar.
Die vond ik wel leuk en origineel verzonnen , en dacht die neem ik over!



Hoe zou jij je haar omschrijven?
Blond , fijn haar maar veel haar.
De ene keer is mijn haar stijl de andere keer heeft mijn haar slag.

Wat is je favoriete haarproduct?
Wella Mirror polish serum.
Vind het echt een geweldig product , geeft me haar mooi glans en zacht.
Helaas is hij bijna op dus moet ik zoek naar een vervangend serum.

Welk kapsel vind jij het mooist bij jezelf?
Los , staat toch leuker bij me gezicht vind ik.
In een staart vind ik wel leuk alleen omdat ik mijn side-cut aan het groeien is , word een staart wat lastiger.

Welke haarstijl heb je nog nooit bij jezelf geprobeerd?
Een mooie strakke hoge knot.

Wat is jouw go to-kapsel?
Heb het eigenlijk altijd wel los.
Soms heb ik me uit groeiende sidecut met een speldje naar achter.

Wat vind je belangrijker, gezond haar of lang haar?
Gezond haar!
Liever iets langer bezig zijn om me haar te laten groeien als dode punten.

Wat is je slechtste haargewoonte?
Eigenlijk heb ik er geen , ik was me haar om de dag.
Doe er elke week een masker in en elke dag een leave – in balsem.
  Misschienmoet ik iets vaker me haar laten knippen.

Favoriete haartool?
Mijn stijltang , of ik nou krullen of stijl haar wil alles kan met me stijltang.

Hoelang ben je ‘s morgens met je haar bezig?
Gemiddeld 5 á 10 minuten.
Eerst droog ik me haar altijd en als ik zin heb krul of stijl ik het met de stijltang.

Staart of knot?
Knot , dit vind ik momenteel  mooier omdat dan mijn verschillende haar lengtes niet opvallen.


Stijl haar of krullen?
Stijl haar blijft ik het mooiste vinden.

Wanneer ben je voor het laatst naar de kapper geweest?
Begin december is een vriendin bij mij langs geweest , om me haar te knippen en kleuren.
 En begin maart is mijn haar weer aan de buurt.


Wat is jouw ultieme haartip?
Allemaal erg cliché , je haar niet elke dag wassen , 1x per week een masker.
 
 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx